Økologisk is og et magisk lunsj-tips

Jeg har to litt spennende tips til dere, som jeg oppdaget når jeg var i Oslo i starten av uken. Det første er en søt liten vogn, som solgte økologisk is. Oasis het det, og du finner det langs brygga, vis a vis operahuset. Ved SALT, som er ganske enkelt å finne.

Det var flere ulike smaker, og vi gikk for Acai & kokos. Så utrolig godt! Vi satt oss på brygga, nøt sola og koste oss med is, og hjemmelaget iste. Et tips som er verd å sjekke ut☀️

Det neste tipset er en lunsj jeg ikke trodde skulle være så god, som var helt fantastisk digg. Det var en salatbar, med så spennende og litt annerledes innhold. Stedet het Flavours, og ligger inne på Østbanehallen. Det var så mye digg å velge i, både vegansk og kylling/egg/tunfisk/kjøtt. Masse salat, bønner, poteter i ulike varianter, spinat, pasta, ris, grønnsaker i flere ulike former, krutonger, masse ulike dressinger og deilige ting. De hadde også nydelige rundstykker.

På samme sted så hadde de en youghurt-bar, med frisk frukt og bær, flere typer yoghurt og cottage cheese, og masse ulike topping.

To tips der altså, til deg som bor i Oslo eller kanskje skal dit i løpet av sommeren. Kanskje noen av dere har testet ut noe av dette før?

Jeg elsker å finne nye spisesteder og digg mat, så jeg håper noen av dere ikke hadde hørt om dette og vil teste det ut❤️

 

Smiiiil, Maren 

 

2 kommentarer
    1. Hei! Et tips – «organic» på engelsk er «økologisk» på norsk. Organisk på norsk er noe helt annet ☺️ ville bare tipse deg siden du skriver en del om sånt. Takk for en fin blogg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg