Oppskrift: Sunn sjokoladedrøm

Endeliiiig har jeg knekt koden på den perfekte smoothie bowlen med sjokoladesmak. Denne her var så digg at dere rett og slett bare må teste den ut. For en smaksfest! I tillegg så er den full av sunne godsaker, som gir masse god næring.

Du trenger: 

1/2 stor avokado

1 stor moden banan

1-2 ss sjokoladeprotein

2 dl Alpro soya sjokolade melk

1 ss Sukrin gold

2 ss havregryn 

Slik gjør du:

Kjør alt sammen i en blender, og hell den over i en bolle. Topp med det du selv ønsker. Jeg hadde blåbær, mulberries, kokosflak, dadler og peanøttsmør. Altså fy flate så sinnsykt godt. Virkelig en sjokoladedrøm❤️

Jeg ser for meg at mango også kunne vært emn nydelig topping her, og bananskiver. Kakaonibs er garantert også en vinner her, eller salte peanøtter. Nam nam nam! Her er det bare fantasien som setter grenser, så prøv deg litt frem, og finn din favoritt.

Denne bowlen er ganske mektig, så en vil holde deg mett i en liten evighet. Den kan nok bli litt søt for mange også, men er du er søtmoms som meg vil du nok elske den❤️

Spent på å høre om dere liker den like godt som meg! Si gjerne i fra om hva du synes hvis du tester den ut. Alle oppskrifter jeg deler på Instagram tagger jeg med @marenerdvik og #marenmat. Så sjekk gjerne ut den hashtaggen hvis du trenger litt mat-inspirasjon.

 

Smiiiil, Maren 

 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg