Nyttårs look & forsetter

Reklame | Annonselenker

Jeg har fått et par spørsmål om antrekket jeg hadde på meg på nyttårsaften, og det vil jeg selvfølgelig dele. Både toppen og buksen er fra Bikbok, og begge er på salg. Klær trenger ikke være dyre, for at de skal være fine. Buksen har jeg i sort og i sølv, og de er helt fantastisk gode. Du finner buksen HER, og toppen HER.

Jeg var sammen med to gode venninner og vi koste oss med nydelig middag, bobler, drinker og snacks. Vi lagde crispy duck, og det var så utrolig godt! Jeg skal lage det en gang til, sånn at jeg kan dele det her på bloggen med dere. Har noen av dere smakt det før?

Jeg løp hjem til meg selv litt før midnatt, og var sammen med lille Leo i god tid før, og under fyrverkeriet. Heldigvis var han helt upåvirket av det, og ikke redd en plass. Vi var til og med ute på takterrassen i noen minutter, og han ble ikke skremt da heller. Liten tøffing ❤️ En utrolig fin nyttårsaften, den perfekte inngangen til et nytt år.

Hva gjorde du på nyttårsaften? 

   Foto: Tom Høgstøl. Flette/makeup: Rita Røisland

Jeg har foresten blitt spurt om forsettene mine for det nye året, og jeg delte dem med dere på Instagram i romjulen. Det er mye av det samme som mange sier, men det jeg skrev var at jeg ønsket å bli mer spontan, og ikke så fryktelig fornuftig absolutt hele tiden. Jeg skrev at her ønsket å være “litt mindre maren 80 år”, og det fikk jeg så mange meldinger på. Folk synes tydeligvis det var litt morsomt, og veldig veldig mange kjente seg igjen. Hehe.

Så mer spontan, litt mer “act your age” og pushe på videre med jobb, og trening og ja, livet generelt. Også har jeg et mål i forhold til reise, og det er å komme meg tilbake til Los Angeles⭐️

Har du noen nyttårsforsetter ? 

 

Smiiil, Maren

 

2 kommentarer
    1. Jeg var sammen med 3 venninner og det var nydelig. Vi lagde god mat og koste oss med god rødvin og prosecco. Hun ene hadde stelt i stand 2018 lekene, med litt quiz og annet gøy. Det var en så bra inngang til 2019.
      Dette året skal jeg ha det litt mer gøy. Dette vil høres litt rart ut kanskje, men det å date litt mer og rett å slett hygge seg litt med det. Jeg gikk på en kjærlighets smell i 2018, men det beviser bare at hjertet er der og det er godt å kjenne på litt vondter, for da blir det gode enda bedre. Og så må jeg fortsette rehab treningen på skaden min, og ikke tenke altfor mye på alt det jeg ikke kan gjøre som jeg egentlig elsker.

      Klem

    2. Mista farmor i år, og feira nyttår med mormor of morfar. Bestemte meg fort for å bli flinkere å holde kontakten selv om vi bor i ulike land, så ett forsett er å ringe dem oftere, har satt en fast dag for dette.

      Ellers fokus på miljø og økonomi ved:
      -å kaste mindre mat
      -spise mer grønnsaksbasert og mindre kjøtt, – kjøpe lokale varer som egg og grønt fra lokale gårdsutsalg
      -Hovedutfordringen er at jeg ikke Skal kjøpe klær hele dette året: trenger virkelig ingenting, skjems over hvotr fullt skapet er. Unntaket er løpesko og undertøy. Skulle behov for noe dukke opp vil jeg forsøke å kjøpe brukt.

      Ellers vil jeg være mer spontan jeg også, og lære meg til ikke å være fullt så neat freak mtp rydding og vasking som jeg er nå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg