Nyheter på podcast-listen

Jeg hører som dere vet mye på podcast, og jeg tipset dere om 25 podcaster jeg liker. Den listen kan dere se ved å klikke dere inn på det blogginnlegget HER 🌸 Jeg har nå funnet noen nye favoritter, og de må få komme med på listen.

I tillegg til de 25 som er nevnt, synes jeg disse skal få plass på listen:

 

🌸 Two of a kind – Janni & Michaela

🌸 Kenza & Dani – När livet hender

🌸 Sånn er du – NRK

🌸 Jan Thomas og Einar blir venner

🌸 Kvinneguidens venner – Linnea & Stine

🌸 Power ladies med Yrja

🌸 Noia

🌸 Oss emellan – Fanny Luckman & Klara Elvgren

 

Håper du fant et par nyheter du kan legge til listen din, enten på den opprinnelige listen, eller på denne nye. Jeg hører alltid på podcast når jeg går fra A til B, og det gjør at det føles litt enklere å bruke bena eller sykkelen når jeg skal et sted.

Ha en nydelig mandag mine venner. Husk at du kan velge å snu dagen din akkurat når som helst. Startet dagen litt trøtt og kjipt? Okei, sånn er det. Pust godt inn, og ut. Bestem deg for at DU bestemmer over ditt liv, og nå velger du at denne dagen skal bli god. Klarer du det? Jeg tror du klarer det💗

 

Smiiiil,  Maren 

2 kommentarer
    1. Kul att du lyssnar på svenska podcasts också 😊 min favorit är “Träningspodden”! Gillar den norska också, men jag tycker den svenska är ännu bättre 😏

      Annars är “Sånt är Livet” också väldigt bra 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg