Nye bilder i hele leiligheten

Reklame | Desenio

Jeg vet at mange av dere har etterspurt litt mer bilder av leiligheten, og interiøret her hjemme. Så da passer det jo perfekt å vise dere min nye oppdaterte bildevegg fra Desenio. Jeg har faktisk ikke bare én ny bildevegg, men flere rundt om i leiligheten. Treningsrommet har fått to nye bilder, veggen over sofaen i stuen er oppdatert, og hyllen i stua har fått ny look. Jeg synes det ble skikkelig kult, spesielt liker jeg godt de to indianer jentene. Girl-power all the way!

 

Dette er kombinasjonen jeg har valgt til treningsrommet. Jeg har tidligere hatt bilder av ballerina og dansere, så nå kjente jeg at det var på tide å røffe det litt opp der inne. Jeg synes denne kombinasjonen er skikkelig rå, og passer perfekt inne på et rom hvor trening står i fokus.

Gi beskjed hvis dere vil at jeg skal legge på direktelinker til alle bildene, det gjør jeg mer enn gjerne. Det kan jo være at dere bare vil leke dere litt selv, md ulike kombinasjoner.

Jeg fant bildene til mine bildevegger ved å bygge dem på forhånd inne på nettsiden til Desenio. De har nemlig en side hvor du kan prøve alle bildene satt sammen, i ulike former og kombinasjoner. Det er virkelig helt utrolig hjelpsomt når du blir usikker på hva som passer sammen.

Du kan også se masse ulike ferdige sammensetninger, og bli inspirert av det. Det er så gøy å leke seg med dette, test det ut HER. 🧡

De blå bildene er litt utypisk meg, men jeg skal ha dem på soverommet, over sengen, og der tror jeg de blir veldig fine. Eller i gangen, vi får se hvor de passer best. Hva synes dere, liker du dem, eller er de litt for spesielle?

Jeg synes det er akkurat dette som er så gøy med Desenio, at de har så utrolig mye forskjellig, og dermed kan absolutt alle finne noe de liker.

Jeg er litt spent på hva din stil er. Hvilke bilder liker du? Hva ville du hatt på veggene dine? Er det litt lik min stil, eller er du kanskje helt i en annen retning?

Jeg anbefaler deg å ta en titt på Desenio, og leke deg med dine egne sammensetninger. Hvem vet, kanskje du finner den perfekte løsningen for ditt hjem. Bilder er med på å gi personlighet til hjemmet, og jeg synes det er så gøy å bytte dem litt ut, og skape et nytt inntrykk i leiligheten🧡

Jeg har fått lov å gi dere 25% rabatt!! Koden er: 25MAREN, og den varer kun fra 12-15 april. HURRA!!🧡

Spent på å høre hva dere synes!

 

Smiiil, Maren 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg