Ny vlogg: Sensommer idyll

Ååå som jeg har gledet meg til å dele en ny vlogg med dere☀️ Denne vloggen går over 4 hele dager og dere blir med meg på løpetur i skogen, test av nye Hoka sko, trening på spicheren, båttur, seilbåt, kveldsmat, morgenbad, masse god mat, litt shopping, venninne-løpetur med Andrea Sveinsdottir, kaffe med Camilla (treningsfrue) og en helt vidunderlig båttur i solnedgang.

 

 

Jeg håper dere liker den. Jeg har blitt så vant til å ha kamera med nå at jeg babler i vei og tenker ikke lenger så mye over at dette skal sees av mange. hehe. Ekte og ærlig vlogging, helt totalt uten noen form for filter eller justering av verken farger, temperatur eller noe som helst. Totalt fri for alt av pynt, kun et ufiltrert innblikk i min hverdag❤️

Spent på hva dere synes🙏🏻😊

 

Smiiiil, Maren 

 

9 kommentarer
    1. ELSKER vloggene dine. Det er seriøst ingen jeg følger som lager koseligere innhold. Du tenker litt på at det må skje noe og det må være spennende..(Selvfølgelig elsker vi det), men dersom du ikke har så mye å filme så er det gøy med bare mat, litt av jobben, litt av klær, trening osv <3 Nei vet du, jeg elsker vloggene dine! Du må bare fortsette med dem.
      Også må jeg si en ting til og det er at du har helt sinnsykt fine øyne og lepper!!

      1. Ååå for en nydelig kommentar. Tusen tusen takk ❤️❤️❤️❤️ Også så hyggelig å høre det på akkurat denne vloggen da, hvor jeg er svett og nesten usminket i 90% av tiden. hehe. tusen takk ❤️❤️ den kommentaren skal jeg huske på når jeg er redd ting ikke blir spennende eller gøy nok.🙏🏻

      1. Nå må du oppdatere deg litt her frøken!! Jeg har snakket mye om dette, tatt i mot all kritikk, lest meg opp, sjekket fakta, og etter all informasjon var på bordet valgte jeg å avslutte samarbeidet, for flere uker siden. Du er tydeligvis ikke en som følger meg fast, og det er ikke meningen å svare deg kvasst, jeg har bare fått så nok av denne saken nå! 😊

    2. FOR en fantastisk vlogg🤩☀️🤗🧡 Nydelig sommerstemning, masse digg mat, god treningsmotivasjon og flotte, vakre deg😍 Blir så glad av vloggene dine☺️ Klem fra meg som synes du gjør en fantastisk jobb på bloggen og i sosiale media❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg