Ny vlogg og fredagskos

Reklame | Annonselenker

I dag har jeg vlogget, og filmet hele dagen min. Det er så gode tilbakemeldinger når videoer, så da tenkte jeg kjøre på med enda en vlogg. Jeg er ikke alltid så flink til å oppdatere like på bra på alle kanaler de dagene jeg vlogger, for da føler jeg liksom jeg deler alt, fordi det filmes, men så glemmer jeg jo at ingenting går jo direkte ut til dere. hehe. Så da ender dere opp med å ikke få noe som helst.

Alt er med i videoen hvertfall, alle måltid, innkjøp av mat, løpetur, et middagstips, en spørsmålsrunde med masse spennende spørsmål. Denne vloggen tror jeg virkelig dere vil like, hvis jeg bare klarer å klippe den bra. hehe. Det er jo enda litt nytt for meg dette, men jeg kjører på💗

Genser HER / Jeans HER / sko HER

Nå er joggebuksen på, håret i en tutt, taco i magen og jeg er klar for å bruke fredagskvelden på videoredigering. Leo snorker ved siden av meg, og helgeroen har virkelig senket seg her hjemme.

Ha en nydelig kveld mine fine, så håpe jeg at jeg rekker å dele en rykende fersk vlogg med dere i morgen tidlig❤️

 

Smiiiil, Maren 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg