Ny Vlogg: hverdagsliv, utendørstrening og hvordan lage lompepizza

Nå var det virkelig på tide med en ny vlogg til dere igjen🧡 Jeg hadde kamera på slep gjennom hele dagen min i går, og fikk virkelig vist dere et innblikk i min vanlige hverdag.

Jeg viser dagens måltider med frokostsmoothie, lunsj og lompepizza steg for steg. Dere blir med innom familien, på løpetur, på venninnetur og jeg viser et enkelt men effektivt treningsprogram utendørs.

 

Håper dere liker den🙏🏻 Ha en superfin onsdag mine venner. I dag synes jeg dere skal gjøre noe ekstra hyggelig, da mange sikkert har fri i morgen🧡

 

 

Smiiiil, Maren 

 

 

12 kommentarer
    1. Jeg synes det er såå stas når det kommer ny vlogg, du gjør en kjempegod jobb🤩👏🏻 Og ikke tenk på at innholdet ikke er spennende nok, for det er så fint og inspirerende å se hvordan hverdagen din ser ut😊 Alt fra treningsøkter til mat, natur og det gode humøret ditt😃🥰 Ha en fin uke videre vakre deg💛

    2. Overhodet ikkje kjedelig!😊 Hadde tenkt å si det samme som Ida over her! + att det er så stress-fritt å se disse vloggene + at de gir meg energi og glede😊Takk! Sliter litt med utmattelse så eg må prioritere ting som ikkje suger energi men gir energi❤

    3. Det er så gøy å lese bloggen din og koser meg så med vloggene dine:D
      Takk for all positiv inspirasjon du gir og at du viser oss både gode og litt mindre gode dager <3

    4. Du lager skikkelig inspirerende og fine videoer, og jeg gleder meg til å se dem hver eneste gang!🙏🤩

      Hvordan lager du kaffen din (med havremelken som du snakker en del om)?😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg