Ny Vlogg – en litt annerledes variant

Denne vloggen var jeg SÅ usikker på om jeg skulle legge ut, den er nemlig filmet over 4 dager, litt usystematisk her og der. Jeg har bare latt kamera få henge med i hverdagen. Jeg tenker selv at dette er kanskje ikke så spennende, men så vet jeg jo at det er akkurat dette flere av der har etterlyst. Hverdagsliv på godt og vondt, rett og slett bare få lov å henge med i hverdagen min. I tillegg føler jeg at jeg klager litt i denne videoen og det er det verste jeg vet. Så ja, dere får ta det for det det er, et lite innblikk fra 4 av mine dager.

Jeg håper at du sitter igjen med:

❤️ at det er deilig å løpe ute – uansett vær! Trening i regnvær er DIGG!!

❤️ at du alltid skal bli med når noen du er glad i inviterer deg med på tur.

 

Jeg håper dere likte å bli med meg gjennom dagene mine på denne måten, så lover jeg at neste video skal ha mye bedre struktur😍

God helg fine venner, her er det teamsamling i Oslo med strongbody!! Så lærerikt og så fantastisk GØY!! Jeg planlegger å få til en vlogg til dere fra denne helgen😊😊

 

Smiiil, Maren

 

 

7 kommentarer
    1. Så koselig vlog 🙂 Jeg var i Kristiansand nå i helgen og fikk ENDELIG prøvd Panda Panda!! Spiste der 3 ganger på 2 dager🙋🏼‍♀️🥳

    2. Ja!! Spiste blant annet mangosalaten og drakk “boost”, “strawberry passion” og “tropical” smoothie! Helt sykt godt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg