Ny vlogg: BURSDAGVLOGG

Heiii og god torsdag mine fine venner🌸 Siden sist har det vært bursdag her i heimen, og jeg har forsøkt å lage en liten vlogg ut av det😊

Det ble en litt annerledes bursdag, både fordi det er corona og fordi det var en helt vanlig tirsdag med masse gruppetimer og vanlig arbeidsdag. Heldigvis har jeg verdens fineste venner og kolleger som gjorde dagen helt nydelig💗

 

 

PS: Husk å trykk på tannhjulet og skru på HD-kvalitet 🌸

 

Håper dere liker vloggen, den er filmet litt sånn i farta💗  Ha en nydelig torsdag mine fine gode følgere☀️

 

 

Smiiiil, Maren 

 

 

3 kommentarer
    1. Du inspirerer virkelig, jeg gleder meg alltid til vloggene dine! 🙂 Hvor er den svarte tightsen fra (i starten av videoen)? Veldig fiin!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg