Ny treningsøkt: Utendørs Bootcamp

Været viser seg fra sin beste side på sørlandet i disse dager, og det utnyttes til utendørs aktivitet. Enten langt inne i skogen, eller i egen hage/veranda/uteområde. I dag har jeg lyst å vise dere en Bootcamp vi kjørte for noen dager siden.

Denne økten krever litt utstyr, men ikke verre enn at alt kan erstattes med ting man finner hjemme. Spør hvis det er noe som er uklart, eller som du synes er vanskelig å få til, så skal jeg finne et alternativ til deg ❤️

Utendørstrening på planen, kjør veranda-bootcamp:

 

Håper dere liker økten, og at den kan være til inspirasjon til dine egen trening💪🏼 God helg videre mine venner, håper dere klare å fylle helgen med masse hyggelige ting❤️

 

Smiiil, Maren

 

3 kommentarer
    1. Herlighet så god du er på YouTube, skulle tro du ikke hadde gjort annet! Veldig bra video, stå på Maren🙏🏽♥️

      1. Nei men ååå, nå satt jeg akkurat å tenkte litt på om jeg virkelig skulle gå for dette YouTube greiene, synes det er litt vanskelig. så denne kommentaren trengte jeg virkelig ❤️❤️🙏🏻 Tusen takk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg