Ny treningsøkt, kosekveld og tårer

Her kommer en skikkelig fredagsoppdatering herfra❤️ leiligheten er vasket, fredagsøkta er gjennomført og jeg har dumtet ned i sofaen med både sushi, chips, druer, sjokolade og Pepsi max. Det kan jo ikke bli bedre.

Jeg følte det var på sin plass med litt ekstra kos i dag, jeg startet nemlig dagen hos tannlegen, og det topper min liste over ting jeg virkelig ikke liker. Heldigvis har jeg min svigerinne som tannlege, og det hjelper på tannlegeskrekken. Jeg føler alltid jeg fortjener en liten premie etter tannlegebesøk (Hei Maren 5 år😅) så i dag ble premien en elektrisk melkesteamer til kaffemaskinen min, og denne kosekvelden her. Så utrolig deilig!

 

Jeg har fått lurt inn en liten treningsøkt også i dag. Vi kjørte en team økt, og det ble en blytung økt. Dere skal selvfølgelig få den, sånn at dere også kan teste hvis dere vil:

Teams of 2:

  • 2000 meter roing ( bytter etter hver 200m)
  • 150 pullups/ring row
  • 150 situps
  • 150 box jump
  • 2000 meter roing

Min partner og meg brukte ca 30 minutter på denne, og da følte vi at vi kjørte på så fort vi bare klarte. Jeg hadde helt blodsmak i munnen på roingen. Så brutalt tungt, men samtidig utrolig gøy!! 💪🏼💦

Nå skal jeg momse i meg alle godsakene og virkelig nyte fredagskvelden. Jeg måtte ta en pause i oppdateringen av dette innlegget, for plutselig poppet det inn en melding om at min partner in crime på treningsreiser, og gode venninne Pia Seeberg har født, og tårene strømmer. Jeg er så lykkelig på hennes vegne, og klarer ikke slutte å gråte.

Tenk at den lille karen skal være med oss på treningsreise til våren❤️ Det blir så stas det! Har du forresten lyst å vite mer om treningsreisene vi arrangerer, så kan du lese mer om det HER. 

Ha en nydelig helg❤️

 

Smiiil, Maren 

 

6 kommentarer
    1. Heihei.
      Betaler du det samme for tannlegen når det er svigerinna di som gjør det? Eller får du det gratis/billigere?😊

      1. Jeg betaler samlet til slutt, det var en del som måtte gjøres + at jeg er (eller har tidligere, mye bedre nå, slitt med tannlegeskrekk) og derfor har vi delt behandlingene opp i flere ganger. Jeg betaler, men jeg regner med det blir en liten familierabatt, men det vet jeg ikke helt sikkert enda😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg