Ny favoritt: Buddha Bowl

Dette var min lunsj i går, har dere sett noe så fristende og godt? Dette er en buddha bowl, og smaken er helt ubeskrivelig god. Retten er 100% vegansk, og serves varm. Smakene gir følelsen av Asia, med en fyldig peanøttsmak, kokos, koriander og spirer. Serveres med risnudler. Mmmm🧡

I går satt jeg å jobbet i mange timer, og fikk endelig unna en god del jobb som har heng over meg. Jeg har kjent litt på en skrivesperre, og det er rimelig ugreit når du har flere saker som skal leveres til magasiner, med nærliggende deadline. Nå tror jeg at jeg har kontroll, og det føles som en stor lettelse. Jeg har litt igjen på min sporty Los Angeles reiseguide. Jeg har SÅ mye jeg vil ha plass til, men den må ikke bli så lang at ingen vil lese den. hehe.

Nå skal jeg bruke formiddagstimene på å skrive, også skal jeg møte mamma for en fredagslunsj, og en liten bytur. Jeg har ønsket meg litt nytt til kjøkkenet, og har sett på litt nye gryter osv. Hvem er vel å bedre å ta med på den typen shopping enn mamma🧡

I kveld blir det venninnekos, med taco, snacks og gullrekka. Ingen fredag uten🧡 Har du noen hyggelige planer denne helgen?

PS: Jeg la akkurat ut en ny treningsfilm på Instagram. Den varer kun i 15 minutter, men den er søren så heftig. Så hvis du vil ha en sporty utfordring i helgen, så finner du den på @marenerdvik

 

Smiiil, Maren 

 

7 kommentarer
    1. Så fin, variert, ekte, ærlig og herlig bloggen din er om dagen, Maren 💛🙏🏻 har alltid vært fast leser, men sjeldent har feeden vært bedre og mer sprudlende enn nå! Fortsett å vær ekte og genuin, da er du på ditt beste. Du stråler, selv om du kanskje går igjennom en tung periode personlig om dagen.

      Stor klem fra Oslo!

      1. Nei åååå, denne kommentaren her varmet noe helt vilt❤️ Tusen takk! Jeg blir så glad for tilbakemeldinger, og akkurat denne her var helt spesielt fin. Tusen takk for at du tok deg tid til å faktisk legge igjen en kommentar til meg – dette var en fin måte å gå inn i helgen. God klem til deg❤️❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg