Nattevakt, helg og min handlepose

Hei og good helg fine venner🌸 Gårsdagen ble litt amputert fordi jeg sov litt lenge etter nattevakt, og halve fredagen bare forsvant for meg. Så da prioriterte jeg å få unna litt ting før butikkene stengte. Jeg har endelig gått kjøpt meg nye utemøbler til verandaen, og det ble så fint. Jeg har en ganske smal veranda, og da er det ikke så enkel å få til fine møbler, som både er gode å sitte i, og som det faktisk er plass til. Jeg fant to stoler og et bord (som også kan brukes som puff / en tredje stol), og ble så fornøyd.

I tillegg fikk jeg handlet inn nye planter til hele leiligheten. Tips: Hageland har 50% på grønne planter (ikke reklame, kun et vennlig tips). Så nå er det friskt og grønt her igjen. I tillegg har jeg kjøpt en nydelig eplecider, uten alkohol, den er perfekt til 17-mai for alle som ønsker et godt alkoholfritt alternativ. Den heter Himmeldrøm, og selges sikkert flere steder, men jeg kjøpte dem på Hageland.

Helgehandelen ble også unnagjort, og den er alltid litt gøyere enn vanlig handel. Alle ingredienser til taco, Pepsi Max, ingredienser til pizza, skyr, vannmelon (flere som er totalt hekta nå? sååå godt), jordbær, popcorn, smågodt og litt annet snacks.

Kvelden i går ble så utrolig koselig, med innvielse av nye møbler på verandaen, med snacks i skålen og litt godt i glasset som en forrett, før taco og godteri på kvelden. Vi har funnet enda en ny serie, som jeg skal tipse dere om straks. Jeg tror jeg må lage et nytt samlet innlegg med serietips, for nå har det vært mye bra i den siste tiden.

Helgen kunne virkelig ikke startet bedre, og det beste av alt, jeg kan virkelig ikke kjenne noe hang-over fra nattevakt. Det lover godt for ukene fremover, da netter ikke er til å komme unna som sykepleier.

 

I dag skal jeg jobbe med online kunder, og kose meg med å teste enda flere nye sunne oppskrifter som kundene mine har på matplanene sine. Så blir det en liten løpetur, også ut til familien en tur senere. Jeg må også handle, bake og fikse litt til i morgen. Jeg skal nemlig ha en liten 17-mai frokost her hos meg. Vi er kun noen veldig få personer, men vi skal selvfølgelig ha fulldekket bord og ordentlig 17-mai frokost likevel.

Jeg håper du får en ordentlig fin lørdag🧡 Så er jeg litt spent på å høre hva dere tenker om 17 mai? Blir det feiring eller helt rolig hjemme? Hvordan løser du/dere det i disse litt annerledes tider?

 

Smiiiil, Maren 

 

16 kommentarer
    1. Så herlig.
      Her skal jeg ha 8 venninner på frokost. Vi sprer oss godt ut, og jeg skal sørge for at alle vasker hendene godt hele tiden. Må feire denne fine fine dagen så godt man kan i disse tider. I bunad;)
      Så nå må jeg fikse masse greier før jeg skal på kveldsvakt i kveld!

    2. Vet ikkje kordan 17. mai blir. Er altfor dårlig til å planlegge. Håpar den blir fin for meg og alle andre.

    3. Maren <3
      Vil bare gi deg litt skryt. Har fulgt deg i noen år nå, og du imponerer meg hver dag. Jordnær, ekte, inspirerende og motiverende- kvaliteter du alltid har frontet i dine sosiale medier, og som du fremdeles gjør hver dag, til tross for mange baller i luften. Og så utrolig gøy at du har begynt med youtube!! Vil bare du skal vite at jeg heier på deg.

      Stor klem fra fast leser

      1. Nei men skjønneste du da, herligfred så nydelig å få en slik kommentar❤️ denne gikk rett i hjertet, og spesielt i dag, på en mandag jeg føler at alt er litt kaotisk og uoversiktlig. så det var skikkelig koselig å høre🙏🏻 sender deg en lang god klem❤️😄😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg