Når sola tar seg en pause

Plutselig en overskyet dag midt i sommeridyllen, og første tanken er at det er litt kjipt. Neste tanke er at det faktisk er ganske deilig, og en mulighet for å få unna litt jobb og ting som er utsatt til fordel for båt og soling☀️ Jeg startet dagen med å rydde litt hjemme, en kort liten halvtime på tredemølla og vaske klær.

Nå har jeg akkurat forflyttet meg opp til koselige Spiregården, hvor jeg skal spise lunsj og sitte å jobbe litt. På menyen står på Buddha Bowl, og hylleblomst juice. Så utrolig godt🧡

 

Etterpå er det avgårde for å holde min faste gruppetime med gjengen min. I dag er vi kun 10 stykker, og jeg tenker å dra frem masse gøy utstyr til den økten. Færre folk betyr at jeg står friere til å benytte enda mer utstyr og hver person får enda mer oppfølging. Jeg elsker at timene mine er fulle, men noen ganger det litt fint med færre folk, så jeg kan være en enda mer “personlig” trener.

Jeg bruker dager som dette til å rydde, fikse, ta igjen ting jeg har utsatt, trene og se på serier. Nå er jeg litt spent på å høre hva du gjør hvis det blir dårlig vær på sommeren?

Hva er dine beste tips til sommer-aktiviteter når sola tar seg en pause?☀️

 

Smiiil, Maren 

4 kommentarer
    1. Trene, se på serier og ordne opp hjemme. Og “elsker” da å rydde i klesskapet. Det er litt deilig med noen få dårlige soldager.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg