Når januar-boosten forsvinner, må rutiner og vaner ta over

Reklame | Annonselenker

Nå har vi kommet godt ut i januar, og den enorme motivasjonen du dro med deg fra “nytt år og nye muligheter” boosten har kanskje begynt å legge seg litt? Det er nå rutiner må skapes, det er nå vaner må dannes, og det er nå du må finne frem viljestyrken din, og sette inn et ekstra gir for at du ikke skal falle av og blåse langt i de gode valgene du du har gjort for deg selv de siste ukene. Det er nå du skal kjenne etter og føle litt på hva funker for deg. 1-2 treningsøkter pr uke er gjennomførbart? perfekt! Da skjer du deg en rutine rundt det, to økter pr uke, det er helt supert! Ta neste steget nå, lag deg din treningshverdag og bestem deg for hva den skal inneholde. 2 treningsøkter + 1 gåtur, og én frukt pr dag. Det kan være et supert mål, som jeg vet du kan lage som en rutine for deg selv – hvis du vil✨

Får du til målene du setter deg, og klarer du å ta noen gode valg for deg selv så husk på å belønn deg selv for jobben du gjør. Skryt av deg selv, snakk positivt til deg selv og gi deg selv kred for det du får til. Det trenger overhode ikke være materialistiske ting, ros og selvskryt funker gull! Bare lov meg at du anerkjenner deg selv for det du faktisk får til, det er IKKE lov å fokusere på alt du kunne gjort! Her velger vi å fokusere på det vi faktisk klarer!!!!

Jeg har en litt overfladisk side, og det er ikke så bra, men det er nå en gang sånn det er. JEG ELSKER TRENINGSKLÆR. Jeg går mer i treningsklær enn vanlige klær, både på jobb, fritid og som koseklær hjemme. Når jeg har oppnådd et mål jeg har jobbet lenge for, eller holdt på mine gode rutiner over tid, så hender det jeg unner meg noen småting. Jeg koser meg skikkelig med å lage ønskelister over hva jeg har lyst på, og i dette innlegget har jeg delt min ønskeliste med dere.

Reebok sko / Nike topp / Nike sportsbh / Reebok topp / Nike topp / Reebok topp / Adidas topp 

Nike topp / Reebok tights / Better bodies topp / Nike genser / Adidas topp / Nike topp

Reebok sports-bh / Adidas Tskjorte / Nike singlet / Nike jakke / Reebok tights / Reebok tights 

Reebok tights / Reebok Tskjorte / Reebok jakke / Nike topp / reebok sko /  Aimn tights / Nike topp 

Det er ganske så mye på denne listen min, så jeg tenker jeg må velge ut det jeg ønsker meg aller mest, også blir det belønningen min når løpechallenge er over for eksempel. Akkurat nå synes jeg den Nike jakken i sort og dusrosa/beige er den aller fineste på listen min🧡

Det jeg liker med denne belønningen er at funksjonelt, bra og fint treningstøy fører jo også til at jeg får lyst å ta det på, og har jeg treningsklær på, får jeg også lyst å være mer sporty💪🏼😅 Vinn-vinn spør du meg!!

 

Smiiiil, Maren 

 

2 kommentarer
    1. Så mye fint 😍 Jeg elsker også å belønne meg med litt nytt treningstøy 🙈 Og endelig er du tilbake på bloglovin 🙏🏼❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg