Når du velger bort søvn for en tv-serie

✨Et herlig serietips til deg✨

Nå du velger bort søvn for en tv-serie, da vet du at du virkeligt har funnet en god og fengende serie. I går startet jeg på en serie, og den var så enormt spennende at selv om klokken bikket 01, så klarte jeg ikke skru av. Jeg bare måtte se en episode til, og enda en. Serien heter Wisting og er basert på Jørn Lier Horst sine bøker om etterforskeren William Wisting.

Jeg har lest alle bøkene, og fryder meg over å kjenne igjen navn og karakterer fra bøkene. Serien er god, fordi storyen er fantastisk, men det som faktisk er enda bedre, er skuespillerne. Det føles så enormt ekte, og jeg lever meg så inn i det at det var umulig å løsrive seg.

Jeg la meg vel rundt klokken 02.30 i går, og det får jeg virkelig svi for i dag. jeg våknet med en ordentlig sår hals og vondt i hode. Morgentreningen utgikk, og ble byttet ut med en rolig morgen hjemme. Halsen er heldigvis litt bedre, men formen er langt fra på topp. Det er jo så typisk å bli pjusk rett før jul, men det kunne vært verre. For hvis jeg blir ordentlig syk nå, så har jeg førsteklasses underholdning på skjermen, med mange episoder av Wisting på Viaplay.

Jeg håper dere er friske og raske, men hvis du skulle trenge en timeout i sofakroken, så vet du hva du skal sette på❤️ Jeg lover at du ikke vil angre.

 

Smiiil, Maren 

 

2 kommentarer
    1. Hei, Maren 💪😊 Jeg har pause fra sosiale medier. Lurte på om Facebook gruppen din og Instagram hashtaggen #pålagmedmaren fortsatt er oppe å går? Hva som var gale med MacBook Pro? Jeg løpte med ondt i halsen og fikk influensa etterpå 😎 God bedring! 😉

      1. Den eksisterer ja, jeg sletter ikke gruppen 😄 Kommer til å dele litt diverse ting der i 2020😊💪🏼 tastaturet streiket, men den er fikset nå! Ja det er det som er farlig, man kan bli helt slått ut hvis man trener med sykdom i kroppen. Gjelder å lytte✨😄 selv om jeg ikke alltid er så god på det selv! M

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg