Når du trenger det mest

Reklame | Avéne

Jeg har delt så mye med dere om viktigheten av solbeskyttelse og ikke minst riktig solbeskyttelse. Jeg har delt mine favoritter fra Avène Sun med dere, som kun får kjøpt på apotek. Solbeskyttelse er viktig, det er vi enige om, men en annen ting som er viktig er å forberede huden din på solen, pleie den når den har vært utsatt for sol, og generelt ta vare på huden din med gode produkter🧡

Jeg har lyst å snakke litt med dere om noen andre Avène produkter, og jeg har trukket frem spesielt 4 produkter som jeg har lagt min elsk på. Det er en nydelig bodylotion, en skrubb, en maske og en face-mist. Alle fire produktene er ulike, men de har som felles mål å forberede, pleie og ta vare på huden min.

Skrubben er forberedende, og et must før hver solferie for min del. Det er så kjedelig å bli fin og brun, også flasser det av med det samme, fordi du hadde masse døde hudceller som du ikke hadde skrubbet bort. Avene gentle scrub er super god, lukter så godt og inneholder Cellulosemikroperler fjerner døde hudceller og gir en jevn og strålende hud. Den inneholder mye av det kildevannet jeg beskriver som min siste favoritt her. Huden din etterlates myk, ren og velduftende. Skrubben kan du lese mer om, og bestille hjem fra Vitusapotek HER. 

Bodylotionen kommer i en stor pumpeflaske, og er et fast inventar på badet mitt hjemme. Jeg hadde den faktisk med meg til Oslo nå i helgen også, fordi jeg liker den så godt. Den har en mild duft, tilfører masse fukt, og passer fint for deg med tørr og litt sensitiv hud. Den roer ned og nærer huden. Den er lett å smøre på, og trekker fort inn. Det verst jeg vet er å gå rundt klissete i lang tid etterpå. Du finner den HER. 

Masken er noe for seg selv, og den er faktisk snart brukt opp. Denne masken er for deg med skikkelig sensitiv hud, og det betyr at den er helt trygg og fin for de aller fleste å bruke. Denne masken er magisk å ta på seg etter du har vasket deg, og renset huden etter en lang dag i sola. Masken roer huden helt ned, og tilfører massevis av frukt. Madsen inneholder kun 7 utvalgte ingredienser, så her er det ikke tilført masse tull. Les mer om denne nydelige masken HER. 

Den siste favoritten er Thermal spring Water – og den har jeg forgudet under alle mine reiser, og nå senest for en times tid siden, når jeg rullet inn her hjemme etter joggetur, svett, varmt og så utrolig sliten. Et par spray av denne, og du føler seg så forfrisket. Denne må du faktisk bare teste! Jeg skal kjøpe meg en ny en, i det sekundet den er tom. Kildevannet har god virkning på alle hudtyper, spesielt på sensitiv, irritert og fuktfattig hud. På Vitusapotek står det følgende: Kildevannet er super å bruke etter rens av huden, etter barbering, peeling, laser, etter soling og på solbrent hud. Sprayen kan benyttes til øyekompress, til rens av sår og på sting som strammer, til såre barnestumper og annen sår hud, foran PC-skjermen, på reiser, ved sykesengen og som en forfriskende dusj på varme dager. skjønner dere at dette er en bra greie?🧡

Du kan lese mer om den HER.  (Nå er den også på 30% rabatt)

Det var mine 4 must have fra Avéne, og jeg håper jeg klarte å nå ut til dere med hvor gode jeg synes de er. Spør gjerne hvis du lurer på noe, og hvis ikke jeg kan svare så finnes det svar på Vitusapotek. Har noen av dere testet noen av disse produktene før?🧡

 

Smiiil, Maren

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg