Nå skjer det mye på en gang

Heii dere🧡 Jeg liker ikke når jeg ikke får oppdatert dere på morgenen, jeg vil jo at dere skal logge inn på morgenkvisten og alltid møte et nytt blogginnlegg. Akkurat nå, og i en liten periode fremover har vi satt inn støtet på treningsappen vi holder på å lage. Jeg tror og håper at dere virkelig vil like den.

Jeg gleder meg så enormt til å endelig kunne ha en platform hvor jeg kan dele ALLE treningsprogrammer med dere, og alle sunne, gode oppskrifter, samt masse gode tekster/artikler relatert til en sunn, balansert livsstil. Det skal bli så herlig å kunne sende dere rett inn i appen, hver gang noen ønsker en treningsøkt å kjøre på ferie, en hjemmetrening-økt, en god økt for ben og rumpe på gymmet, eller en deilig yoga/pilates økt for å stresse ned. Eller når noen trenger en sunn middagsoppskrift, eller en næringsrik frokost,

Jeg gleder meg så enormt til å ta dere med inn i den verdenen. Det nærmer seg md stormskritt, og derfor er jeg litt i app-modus om dagen🧡

I dag har vi tatt bilder og filmet helt enormt mange øvelser, og hele dagen har gått med til det. Etterpå var jeg helt nødt å ha meg en liten time i skogen, helt alene, bare for å fylle på med litt energi igjen. Etter den turen tok jeg en tur til byen, og fikset litt småting. På vei hjem tekstet jeg litt med en venninne, og vips var jeg i hennes leilighet, og fikk servert nydelig lakse-middag. Jeg fikk oppskriften, og den skal jeg dele med dere. Fy søren så godt🧡

Jeg håper dere nyter dagen i dag, og at solen skinner like mye på deg, som den gjør på meg her i Kristiansand☀️ Jeg kommer sterkere tilbake i morgen mine venner. Da venter en nydelig fiskesuppe til dere, i ukens oppskrift-onsdag.

 

Smiiil, Maren 

 

5 kommentarer
    1. Gleder meg til å se appen🤗 Utrolig gøy, Maren💛 Bare et lite spørsmål : er det satt en mnd pris for å bruke den? Ha en fortsatt nydelig kveld💛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg