Nå skjer det igjen!!

Reklame | For eget event

YES folkens! Nå skjer det igjen, det blir en ny runde med det ufattelig kule konseptet med nattklubb møter trening. Jeg har teamet opp med Spicheren treningssenter her i Kristiansand, og eventbyrået Headliner. Det betyr at byens beste folk er med på å lage en helt vill treningsfest lørdag 9 november. 

Her er video fra forrige runde, bare så dere får en følelse av hva konseptet er:

Salen blir mørklagt, og det blir lyd og lys i kjent Palmesus-stil. Live DJ sørger for en helt RÅ lydopplevelse! Det blir selvfølgelig både velfylte goodiebags og give-aways🧡 ABILICA stiller med det beste treningsutstyret, og sørger for at dette blir en treningsøkt du sent vil glemme.

Datoen er lørdag 9 november, fra klokken 10-12. Det er begrenset med plasser, så her er det bare å sikre seg en billett med det samme!!! FYYY FLATE SOM JEG GLEDER MEG! Påmeldingsfrist 6 november!

BILLETTER FINNER DU HER 💪🏼💦

Så nå er spørsmålet, ses vi folkens?

 

Smiiiil, Maren 

 

 

 

 

 

5 kommentarer
    1. Jeg og mamma var med sist, så nå har vi meldt oss på igjen. Kjempegøy at du gjentar suksessen 😍 jeg har bursdag 10 november, så dette var perfekt som oppladning og tidlig bursdagsgave 💃🏼👏🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg