Møter + sunn mat = sant

Jeg er i mye møter om dagen, og hvor enn jeg går så blir jeg alltid møtt av kaffe og twist, kjeks eller andre lignende ting. Det er helt ok det, men hvis jeg fikk velge selv – så er det ikke akkurat det jeg ønsker meg aller mest når vi skal sitte i møter, bruke hodet, og være kreative. Tidligere i uken hadde vi et spennende møte hjemme hos meg, og da fikk jeg stå for menyen. De bildene du ser i dette innlegget ble resultatet.

Fristende og digg sant? Dette var helt super møte-snacks synes jeg! Det trenger ikke være så fancy som dette heller, en liten skål med frukt hadde holdt massevis🍊🍐🍎🍏

Jeg ble så glad når jeg fant akkurat den nøttemixen her, den inneholder Mulberries, og det er virkelig noe av det aller beste jeg vet. Har du smakt det? Jeg husker ikke merket, men jeg er 90% sikker på at dette var Rema1000 sitt eget merke.

I går og i dag løper jeg som en liten duracell-kanin for å få unna alt jeg skal før jeg reiser. Så i dag er jeg veldig på farten, og kanskje ikke like flink til på svare dere – men skriv til meg likevel, for svarene kommer. Det tar bare bittelitt lenger tid! I kveld skal alt styr være ordene, og alt i boks, og da jeg vender mitt fulle fokus mot dere igjen❤️ Er det okei?

Jeg kan røpe en ting til dere, som jeg tror MANGE blir glade for! Det blir en ny #xxlchallenge , og den er rett rundt hjørnet. Vi spiller den faktisk inn i dag (!!!) og premien er like vill som sist – et reisegavekort på 8000 kr!!!! Husker dere sist Challenge? 10km på tredemølle, hvor dere fikk nye treningsprogrammer hver uke? Dette blir samme greia, men med en ny kondisjonsform. Det er bare å glede seg! Jeg skal ta dere gjennom det, legge ut økter til dere, pushe heie, motivere og få dere i mål alle sammen❤️

Nå MÅ jeg løpe her! Videoinnspilling og shoot store for tur. Det er så mye gøy i vente nå folkens, og jeg er så glad for å ha dere med på alt. Takk for at dere er her❤️

 

Smiiiil, Maren 

 

 

1 kommentar
    1. Hei skjønneste!<3 Dyktig, busy businesswoman er du! Powerwoman! Veldig enig med deg om møtesnacks! Huff, sagt litt på kanten kanskje, men det er kanskje noe av grunnen til de litt større politikerne våre også…Wooopsi… 😉 Jeg heier på sunn hjernesnacks som deg! Håper du får nyte litt helg også fine deg! Digger deg!<3 Store klemmer til deg fra meg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg