Mitt viktigste fokus akkurat nå

Reklame | Avène

Jeg har gledet meg til å dele dette innlegget med dere, min mamma har alltid sverget til Avène, og den har vært med oss på tur så mange ganger. Nå er produktene pakket og klar for neste reise. Jeg har jo faktisk ikke delt dette med dere, men etter treningsreisen, så flyr jeg ikke hjem. Jeg reiser rett til Frankrike for en liten ferie med familien min. Det betyr at det først blir én uke med treningsreise og utallige svettefester i stekende sol, etterfulgt av en avslappende uke i solen i Frankrike. Solbeskyttelse er faktisk noe av det aller aller viktigste jeg kan fokusere på akkurat nå.

Jeg synes det er stas å få lov å skrive om Avène, for meg representerer de kvalitet. Avène selges kun på apotek, og det i seg selv er et trygghetstegn for meg. Jeg har flere favoritter jeg vil snakke om, og det skal jeg gjøre i tiden fremover. I dag har jeg lyst å dele mine topp 3 favoritter fra Avène Sun med dere.

Første favoritt er Solkrem i lommestørrelse.Den er super til ansikt og utsatte områder. Størrelsen er helt genial, og den kan enkelt slenges med i veska. Solkremen er ekstra vannresistent, med høy solbeskyttelse til ansiktet, og andre utsatte områder. Jeg er alltid ekstra forsiktig med brystet, og helt øverst i pannen, ved hårfeste.

Den andre favoritten er Sololje med høy beskyttelse. Sprayen er oljebasert, og den gir den fineste gløden. Man blir litt gylden og fresh på huden av den – samtidig som du vet at du har ordentlig høy beskyttelse og den er vannfast. For meg er dette helt perfekt!!

Nummer tre er Avène Sun solstift, den passer perfekt til leppene og andre utsatte områder. Jeg har litt pigmenter på overleppene ( noe mange kan oppleve å få under graviditet eller etter de har fått barn. Typisk at jeg da har det nå, uten å ha vært gravid) derfor er det veldig viktig for meg å ha ekstra beskyttelse der. Da er denne stiften helt fenomenal!

Det skal bli gøy å fortelle dere enda mer om serien, men jeg har noen generelle punkter jeg har lyst å dere med dere. Det er mange fordeler ved å velge Avène solbeskyttelse, og jeg har lyst å dele noen av dem:

☀️Velegnet til sensitiv hud.

☀️Lett konsistens som er enkel å påføre. Den føles bra på huden umiddelbart etter påføring.

☀️Produktene fra Avène tetter ikke porene, og akkurat det er SÅ viktig for meg. Jeg fikk litt uren hud spesielt i ansiktet etter Sri Lanka. Grunnen er uten tvil fordi jeg kjøpte en lokal solkrem som overhode ikke var bra for huden min,

☀️Solkremen blir ikke hvit på huden.

☀️Bred UVA- og UVB-beskyttelse.

☀️Antioksidanten Pre-Tocopheryl beskytter mot frie radikaler og dermed solrelaterte aldringstegn.

☀️Inneholder Avène Termalkildevann som virker beroligende og irritasjonsdempende. Det gir også godt med fukt til huden.

☀️Dette punket synes jeg er ekstra bra! Avène har en miljøvennlig formel, som reduserer påvirkningen av havmiljøet.

Det siste punktet lærte vi en del om på Sri Lanka, i forhold til hvordan noen av kjemikaliene i enkelte solkremer kan skade korallrev og være svært skadelig for miljøet. For meg er det viktig å bruke en solkrem som jeg kan føle meg trygg på at ikke er skadelig for miljøet. Så takk Avène, som tar ansvar her.

Jeg er så klar for den sesongen vi går inn i nå, og gleder meg til sørlandssommer, treningsreiser og ferier med mine. Jeg gleder meg til å ta dere med på tur! Det føles godt å vite at huden min er i varetatt og trygg gjennom flere uker med mye sol. Les mer om produktene, og bestill din solbeskyttelse HER 🧡

 

Smiiil, Maren 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg