Mitt soleklare førstevalg

Reklame | Avène

Jeg må smile når jeg ser dere sender meg bilder av at dere ligger å soler dere, og smører godt med Avène solkrem. Det gir meg en god følelse av at jeg har klart å nå ut med at solbeskyttelse er viktig, og hvilken beskyttelse du velger er viktig☀️ Jeg har, takket være godt sørlandsvær fått en solid brunfarge allerede, og takket være Avène solprodukter er jeg brun og fin, ikke brent og full av soleksem.

Det er ikke bare meg som bruker solbeskyttelse fra Avène, det gjør hele flokken. Store og små, unge som gamle, besteforeldre, foreldre og barn, kjæresten min og meg, jenter og gutter. Jeg har alltid, uten unntak faktor 50 i ansiktet, også har jeg kjørt en solspray med faktor 30 på hele kroppen. Den har en genial åpne og lukke funksjon, hvor du bare skrur opp og ned, helt perfekt! Jeg mister alltid korker på solkremer, også kommer det sand overalt. Det slipper du med denne. I tillegg er det magisk å bare kunne spraye på. Enkelt og praktisk🧡 I tillegg til denne liker jeg godt solstiften, den bruker jeg på leppene, og Sun B-protect som nesten er som en foundation som blender perfekt inn i huden og gir en jevnere hudtone.

     

Hvis dere har fulgt meg en stund så vet dere at jeg er ekstra glad i Avène, selvfølgelig fordi produktene er av høy kvalitet, føles gode på huden, lett å smøre ut, gir optimal beskyttelse og kun selges på apotet, som er et kvalitetstegn for meg, men også for de tar miljøansvar.

Bare tenk på hvor mye solkrem som havner i havet i løpet av et år, tenk hvor mye livet i havet får i seg av innholdet i solproduktene. Her har Avène tatt et tydelig ansvar. Avène har utviklet solbeskyttelsesprodukter med rene formler for å redusere påvirkningen på havmiljøet. Solkremene inneholder filtre som ikke tas opp av vannorganismer, slik som koraller, fisk, krabber og skilpadder. I tillegg er produktene helt uten silikoner og formlene er biologisk nedbrytbare. Dette er så viktig, og jeg er takknemlig for at Avène tar ansvar i produksjonen av sine solprodukter🐚🐠🌊☀️

Nå, midt i høysesongen for soling, kjører Avène en kampanje på solbeskyttelse. Du får 30% hvis du kjøper 2 produkter, og hele 40% hvis du kjøper 3 produkter❤️❤️ Klikk HER for å se alle produktene, og finn dine favoritter.

 

Nyt sommeren mine venner, men lov meg at du huskere å passe på huden din i ferien☀️

 

Smiiiil Maren

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg