Mitt naturlige valg i sommer

Reklame | Avène

Er det flere enn meg som kjenner på en genuin lykke over at sommeren endelig er her?☀️ Det føles som at alt er litt lettere når solen skinner, vi kan gå med bare ben og nyte lange dager utendørs. Min oppfatning er at mange av oss er ganske så flinke til å smøre oss når vi ligger på stranda å steker i bikini, men er du like flink når du løper rundt i korte små sommerkjoler eller en lett singlet med bare skuldre? Solen er så sterk, og huden din må beskyttes – både når du er på stranden og når du er utendørs generelt. Om det er i parken, hygge med venner på cafe, sykle på vei til og fra jobb. Huden din trenger beskyttelse mot solen – helt uavhengig av situasjon du befinner deg i.

Avène solbeskyttelse har alternativer for alle dager, alle typer hud og i alle situasjoner. Min favoritt er solsprayen i faktor 20 og 30, og en variant med en helt genial og praktisk skrukork, sjekk den ut HER. I ansiktet bruker jeg alltid faktor 50, enten med eller uten farge. Ja, for det finnes faktisk en solbeskyttelse til ansiktet ditt, som også gir litt farge, jevner ut huden og gir deg både solbeskyttelse, pleie og en nydelig finish. Du finner produktet HER.

Visste du at Avène også har en super solserie til barn? Jeg brukte denne på mine tantebarn i Frankrike i hele fjor, og det endte med at min bror og svigerinne fikk de med seg hjem, for bruk resten av sommeren. I år fikk jeg en snap at de hadde vært å kjøpt Avène på apoteket til begge barna. Det gjør meg glad❤️

Avène er mitt naturlige valg, fordi jeg nå kjenner godt til merke. jeg vet hva de står for og at jeg med trygghet kan bruke produktene og vite at jeg tilfører min hud det aller beste. Jeg anbefaler å ta en titt HER, og lese enda mer om produktene.

Tar var på havmiljøet:

En ting er at huden min er beskyttet og har det bra, men det er også viktig at miljø står i fokus, og havet blir tatt vare på. Der tar Avène virkelig ansvar! Avène tilbyr deg optimal beskyttelse mot sola, samtidig som den reduserer påvirkningen på havmiljøet.

Avène har jobbet målrettet i en årrekke for å redusere sitt miljømessige fotavtrykk. Det antas at omkring 25 000 tonn solfilter havner i havet hvert år. Havet er en betydningsfull ressurs, som regulerer viktige elementer som opprettholder klimabalansen.

Avène har utviklet solbeskyttelsesprodukter med rene formler for å redusere påvirkningen på havmiljøet. Solkremene inneholder filtre som ikke tas opp av vannorganismer, slik som koraller, fisk, krabber og skilpadder. I tillegg er produktene helt uten silikoner og formlene er biologisk nedbrytbare. Dette er så viktig, og jeg er takknemlig for at Avène tar ansvar i produksjonen av sine solprodukter.

Jeg bruker kun Avène solbeskyttelse, og gleder meg til en sommer hvor jeg er helt trygg på at huden min er beskyttet❤️ Avène solpleie selges kun på apotek! Et lit tips: Sjekk ut apoteket sitt utvalgt HER, det er nemlig salg på solkrem🧡 Kjøper du 2 solkrem får du hele 40% rabatt. Helt genialt!!!

Psssst: Nå tilbyr Avéne en kostnadsfri hudpleie konsultasjon – enkelt, trygt og tilpasset deg! Du velger et tidspunkt, og møter Avène sine hudpleieeskperter digitalt eller via telefon. Det er ingen kjøpsforpliktelse, og som sagt, helt kostnadsfritt. Les mer om det HER.

 

Smiiiil, Maren

 

 

4 kommentarer
    1. Den solsprayen, hvordan føles den på huden? Blir huden sånn blank/fet? Og tørker den fort etter påføring? Fantastisk oppfinnelse med solbeskyttelsesspray som ikke trenger å smøres ut! Jeg er god til å huske å smøre meg, men det er ingen hemmelighet at det er litt stress med krem 😀

    2. Jeg er faktisk enig!Avene har så trygg og god solkrem😍 jeg elsker den matte til ansiktet samt solstiften😊 jeg må kjøpe meg en til kropp og når de andre jeg har er tomme. Den maiiyfying er så bra under sminke og😊

      1. Jeg vet!!! SÅ enig, og føler for å rope det ut til alle. hehe. Det beste er at den er så god for huden også, jeg får ofte litt småkviser osv av solkrem i ansiktet, men aldri fått det av Avène sine produkter ❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg