Mitt forhold til Oslo har endret seg

God morgen fra “kontoret” på Comfort Grand central. Jeg elsker å sitte her å jobbe, det er bare noe med hele “viben” og energien som er så god her. I dag sitter jeg sammen med nydelige Johanna og Christoph. Johanna er hotelldirektør her, og Christoph er en helt fantastisk fyr som jobber med så mye forskjellig. Han er Influenser, manager for artisten Ulrikke, og har to podcaster – som btw begge er verd å lytte til. Den ene heter Influensersnakk, og den andre heter Casa the kaos. Jeg følger begge to, og liker de så godt! I dag kjenner jeg blir en skikkelig bra dag, jeg føler jeg blir så mye mer kreativ av å henge rundt kreative mennesker🧡

Nå skal jeg straks løpe avgårde for en økt på Barrys Bootcamp, etterfulgt av et møte. Etterpå er det tilbake hit for et par timer til med jobb, og en digg lunsj.

Jeg nevnte det sist jeg var i Oslo, og nå kjenner jeg det bare enda sterkere. Mitt forhold til Oslo har endret seg, og det er så godt å kjenne på. Jeg flyttet hjem fra Oslo, etter nesten 4 år her, og alt jeg ville var å komme meg lengst mulig bort. I flere år kjente jeg på en stressende og ubehagelig følelse hver gang jeg var tilbake her. Jeg ville alltid raskest mulig hjem igjen, hvis det var mulig booket jeg alltid hjemreisen samme dag. Jeg har kjent på de siste turene mine at dette har endret seg, og sakte men sikkert har jeg funnet tilbake til de tingene jeg elsker med enn byen. Når jeg sitter her nå, kjenner jeg at jeg faktisk ikke har lyst å reise hjem igjen🧡

Nå må ingen av mine skjønne Sørlands-folk bli stresset – jeg skal ikke flytte tilbake til Oslo! men det er godt å kjenne på at mitt forhold til Oslo har endret seg, og at jeg har blitt skikkelig glad i den byen igjen.

Hjelpes som jeg skravler, men noen ganger er det litt deilig med denne typen blogginnlegg, som bare er litt snakk snakk om alt og ingenting. Nå må jeg få skiftet og komme meg avgårde til Barrys! Vi snakkes senere venner – håper onsdagen deres blir helt super🧡

 

Smiiil, Maren 

 

5 kommentarer
    1. Hei goding! ❤️ Digger slike «alt og ingenting» innlegg jeg! 😁 Og du gav meg 2 tips til podder der! Takk!🤗 Stor klem til deg vakre! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg