Mini treningsprogram, en deilig frokost og et inspirerende foredrag

Har du noen gang sett tre så fine kaffe før? I dag tok jeg frokosten på Panda Panda, og jeg blir like gledelig overrasket hver gang over hvor fin, og ikke minst god, kaffen er der❤️ Frokosten var så enkel som kaffe og brødskiver, men når det er dandert på denne måten blir det jo en fest i munnen. Avokado, spekeskinke, kremost, og laks. Fy søren så godt!

Før denne frokosten rakk jeg en superkort liten treningsøkt. Den bestod enkelt og greit av følgende 4 øvelser:

  • Knebøy
  • Markløft
  • Skulderpress
  • Kettlebell swing

Jeg kjørte 15 repetisjoner av hver øvelse, 3 runder. Det ligger film av hver øvelse på Instagram, hvis du vil se hvordan de teknisk utføres. Kjapt, enkelt og greit. Det tok meg ca 20 minutter, og det var i grunn det jeg hadde tid til i dag.

 

Etter miniøkt og frokost, tok jeg turen innom Viper Akademiet som har seminar denne helgen. Jeg kom akkurat tidsnok til å høre foredraget med Marius Løken. Marius overlevde det mye omtalte “Halloween drapet” på Bislett i Oslo. Historien hans er er mørkt og tøff, men den enorme snuoperasjonen han har gjort, både mentalt og fysisk, er helt enormt inspirerende. Fredraget hans var preget av humor og god energi. Han snakket selvfølgelig også om selve hendelsen, og vi var godt nede i mørket en periode, men han dro oss med opp igjen, og inspirerte hele rommet med sin gode formidlingsevne og viktige budskap. En mann det er verd å sjekke ut!

Det har vært flere gode foredrag der i dag, men jeg rakk kun å få med meg ett. I morgen er en ny dag, og da skal jeg få med meg flere😄 Jeg gleder meg!!

Nå skal jeg gå en god tur med Leo, før jeg skal avgårde å treffe jentene. Nesten alle er hjemme denne helgen (flere bor utenbys) og jeg gleder meg så enormt til å se dem alle sammen❤️

Håper lørdagen din er fin, og at du fyller helgen med noe koselig!

 

Smiiil, Maren 

 

 

4 kommentarer
    1. Hei
      Jeg får ikke bloggen din opp på Bloglovin lenger, det er veldig trist da jeg liker veldig godt å ha styr på alle bloggene jeg leser der..😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg