Mine trofaste favoritter, gjennom flere år

Reklame | Inneholder noen få sponsede produkter

Jeg får innimellom spørsmål om sminke, hudpleie, hår og velvære. Da smiler jeg litt, for jeg er jo ikke akkurat mest kjent for å være en ekspert på det feltet, men så tenkte jeg meg litt om og sannelig har ikke jeg noen must-haves og årelange favoritter. Dette er produkter jeg alltid har hjemme, og som jeg er helt avhengig av. Noe er nyheter, og noe har jeg brukt så lenge jeg kan huske.

Noe er sponset, noe har vært et samarbeid en gang i tiden, også har jeg fortsatt å kjøpe det selv i ettertid, men det meste er produkter jeg kjøper og betaler, helt uten noe form for samarbeid. Jeg merker uansett med reklame, fordi et par av tingene er sponset. Jeg skriver jo kun om ting jeg liker, og det er jo en grunn til at jeg fortsetter å kjøpe dem selv etter et evetuelt samarbeid.

Kanskje du har noen av de samme favorittene? Eller enda bedre, kanskje jeg kan gi deg inspirasjon til å teste noe nytt✨ Dette er mine all time favoritter:

 

Som dere ser er flere av produktene nesten tomme, og det er fordi jeg bruker dem daglig. Jeg har akkurt bestilt ny av den Shimmer shine sprayen fra Kevin Murphy – den luker så vinduderlig godt, og er helt nydelig i håret. Jeg fant den på salg på Lyko, og fikk den akkurat i posten derfra. Du finner den HER.

Et annet produkt jeg bruker i håret er håroljen Bjuwti. Den lukter også nydelig, og gir masse fukt til mitt tørre, og tynnslitte nordisk hår. Jeg tar det i håndkletørt hår (kun i tuppene) etter dusj. Helt perfekt. Den er dessverre helt utsolgt, men jeg sier i fra så snart den er inne igjen.

Mineral pudder fra Bare Minerals har jeg brukt siden jeg var 16 år, og har alltid og uansett denne i sminkevesken. En årelang favoritt, som jeg aldri skal slutte med. Vinter og vår bruker jeg medium beige, sommer og tidlig høst blander jeg medium beige og tan. Du finner Bare Minerals HER. (på 20% rabatt)

Maskaraen fra Helena Rubinstein er magisk, og denne leopardmønterede saken har fulgt meg i årevis. Jeg elsker den! Lett å påføre, drysser ikke, og gir masse volum. All I need!! Du finner den HER

Clarins Lip perfector har jeg også brukt så lenge jeg kan huske. Alltid i den fargen dere ser på bildet, 01 Rose shimmer. Nydelig å påføre, gir masse fukt og har en dus perfekt farge. Jeg har sikkert 3-4 stykker. En i bilen, en i veska, en i jakka og en som alltid ligger hjemme. Denne er jeg faktisk helt avhengig av, og i 9 av 10 tilfeller er det denne jeg har på leppene. Du finner den HER.

Når vi snakker om lepper så snek det seg inn en ny favoritt Lip Butter fra Avène. Den bittelille boksen dere ser oppå hudkremen fra samme merke. Den er så magisk god på leppene, varer lenge og gir et ordentlig fuktboost. Så den er en nykommer, som hoved har fått fast plass i min lille favoritt-gjeng. Selges kun på apotek, du finner den HER.

Glöd fra Sophie Elise er en nykommer. Jeg sprayer meg helst i salong fordi jeg ikke er så god på det, og da går jeg alltid til Trine på Huset i markens som bruker Vita Liberata (årelang favorittmerke på selvbruning). Jeg kjøpte Glöd for å sjekke den ut, og likte den veldig godt. Ikke noe reklame her, men en anbefaling om en meget god selvbruning til en ok pris. Du finner den HER.

Biotherm bodylotion har vært en fast følgesvenn i mange år, men vi hadde en litt trøblete periode hvor jeg måtte ta et valg på om denne skulle kastes ut eller bli. Det var nemlig denne kremen min mamma brukte veldig mye av når hun var syk, og lå innlagt på isolat på grunnar sin leukemi. Lukten av akkurat denne kremen ble fryktelig vanskelig for meg i en lang periode, før jeg en dag kjente den igjen, etter en lang periode uten, og ble fylt av kun gode følelser. Så nå er den tilbake, og et fast inventar på badet mitt. Jeg bruker den etter hver eneste dusj, og alltid før jeg legger meg på kvelden. Den er så utrolig god!! Du finner den HER.

Avène Termalkildevann har jeg et spray eller to av i ansiktet hver eneste dag. Som en forfriskende dusj av fukt. Så utrolig deilig. Jeg bl først introdusert for denne herligheten i starten av 2019, og har bruk de fast siden. Mange bruker slike sprayer på reise, jeg bruker den hver eneste dag. Selges kun på apotek. Du finner den HER.

Parfymen min elsker jeg, og har brukt den og en fra Chanel i sikkert 10-12 år. Den er fra Dolce & Gabanna og heter 3 Límperatrice. Den luker vidunderlig. Jeg kjøper den alltid på taxfree, men nå fant jeg den på 20% rabatt HER.

Aqua-gel fra Avéne har jeg skrevet et helt blogginnlegg om. Jeg ELSKER den!! Den fungerer som dagkrem, øyekrem og nattmaske. Alt i én. Jeg samarbeidermd Avéne, men når seg testet denne kremen brukte jeg mye produkt, og testet den på flere rundt meg, tok masse bilder av produktet på hånd, ansikt og til og med lagt ut på bordet for å vise konsistensen. Da gikk det mye produkt, og før ny levering kom, løp jeg på apoteket og kjøpte meg en ny. Jeg kunne ikke være uten Hydrance aqua-gel fra Avéne. En sterk sterk favoritt. Selges kun på apotek, du finner den HER.

Når det gjelder hår, så har jeg testet mye forskjellig, men favorittene gjennom tidene er uten tvil Joico, Kerastase og Kevin Murphy. Nå bestilte jeg akkurat ny runde med Kevin Murphy (jeg bruker Hydrate-Me serien) fordi jeg fant dem også på tilbud, du finner alle KM-produktene på tilbud HER.

Håper dere synes dette var litt gøy. Det er som sagt ikke så ofte jeg snakker om denne typen produkter, men jeg synes det var litt gøy å dele mine must-haves med dere✨

 

Smiiil, Maren 

4 kommentarer
    1. Det blir en del av morgendagens plan, fylle på med litt egen pleie produkter! Holder den mascaraen fylde og farge hele dagen? Har aldri kjørt hjemme selvbruning, men har hørt nye bra om Glød. Noen tips?

      Noe annet, har du mange intervaller man kan løpe ute? Kan du evt samle det eller lage et innlegg? Ble mange spørsmål her nå.
      Nå skal jeg lade opp til helgens siste nattevakt på sykehuset. Rare og tøffe tider nå, og så fint at du har meldt deg som sykepleier. Blir rørt av alt om dagen jeg. Klem

      1. Ja så absolutt! Den er gull❤️ Ja jeg har tips vet du: Tipset er å bruke den påføringshansken, det er et must!! og skrubb gjerne kroppen først, ta gjerne litt fukt på spesielt tørre steder slik som albuer og knær feks. Så er det bare å smøre på så jevnt som overhode mulig. La det gå 8 timer før du dusjer av overskuddsfargen. Det høres styrete ut, men når du har gjort det 2-3 ganger er det som å smøre seg med bodylotion.

        Ja, mange har spurt om dette! jeg skal ta tak i det 💪🏼💦😅 Søk gjerne på Løp med Maren på google, der ligger 6 uker med løpeøkten, alle de kan løpes ute også 😄

        god klem 🧡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg