Mine søndagsplaner

Reklame | Kari Traa rabattkode til lesere

Hei fine dere🧡 Lørdagen løp fra meg, med en stor fotojobb som tok store deler av dagen, direkte etterfulgt av besøk her i leiligheten. Plutselig var det midnatt, og jeg hadde ikke rukket innom dere. Beklager – det skjer så sjeldent at jeg håper dere synes det var ok.

Det positive er at jeg har brukt de siste dagene SÅ godt, og tatt en hel haug av nye bilder til dere. Masse spennende oppskrifter og treningsmotivasjon på vei!

Bloggen min tuller litt med meg om dagen, og innstillingene “bak bloggen” endres hele tiden. Vi har jo byttet over til WordPress alle vi som var på blogg.no, så det er en liten omstilling å lære seg alt dette tekniske. Så om bloggen ser litt kjip ut av og til, så vit at jeg jobber med å fikse det så fort jeg bare kan. I tillegg har jeg ikke fått beskjed om nye kommentarer, og når jeg nå logget inn så lå det en hel haug av kommentarer – som ikke hadde fått noe svar. Det er ikke ok!! Så nå skal jeg ta meg god tid til å svare hver om en av dere🧡 Dere skal nemlig vite det at kommentarene deres betyr så ekstremt mye, jeg blir så glad når jeg ser at noen har skrevet noe til meg. Så vær så snill å fortsett å være så aktive som dere har vært i det siste – det varmer mitt hjerte hver eneste dag!


Jakke – Kari Traa // Tights – Lululemon // Sko – Kari Traa ( som dere får 30% rabatt på ved å bruke koden 30%shoes1 på Kari Traa sin hjemmeside HER )

I dag blir det en helt rolig søndag for min del. Jeg våknet med sår hals og tett nese, så for at dette ikke skal slå ut i en heftig forkjølelse tar jeg en skikkelig kose-søndag. I dag blir det joggebukse, jobb med bloggen, bilderedigering, serier, god mat og lave skuldre, hele dagen. Perfekt søndag i mine øyne🧡

Gjør du noe koselig i dag?

 

Smiiil, Maren

13 kommentarer
    1. Har vært syk i fem dager, hatt eksamen og var helt slått ut. Treningsfri i fem dager nå :O

      Så har en kosesøndag, selv om det er litt kjedelig, haha

      Kos deg 🙂

    2. Håper du har en deilig søndag. Jeg har hatt jobbe helg, men nå er jeg ferdig. Nå er de middag med litt vin før det blir Film og farmen.
      I morgen skal jeg prøve meg på ski for første gang siden skaden min. Jeg gleder meg.
      Klem

    3. Jeg våknet på lørdag med vond hals, derfor ble det en rolig helg her også. Deilig med litt strikking, baking og masse påfyll av energi når det er sånn, så er det et helsikkes vær her i tillegg 😅 Håper du har hatt en fin søndag og at du får en god start på uka i morgen ❤️❤️

      1. Åå hvor befinner du deg? For her i sør har det vært helt fantastisk vær. 10 grader og sol. Påskestemning delux! Håper formen din er bedre i dag, og at uken blir frisk og fin❤️❤️

        1. Jeg befinner meg på helgeland, nærmere bestemt Mo i Rana. Blir imponert hvis du har hørt om byen, for det er det jammen ikke mange som har haha:D Så mystoryen din at dere hadde et fantastisk vær, er skikkelig sjalu! Håper været blir bedre ila uken her, vinterferie neste uke som betyr fri fra jobb:D

          <3 <3 <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg