Mine nyeste innkjøp på Bali

Reklame | Annonselenker

I går dro Janne og meg på en liten shoppingrunde her i Canggu, og jeg fant så mye fint🧡 Rett og slett noen små Bali-skatter. Det er så mange søte butikker her, og ikke minst mange enormt innholdsrike og sjarmerende marked. Jeg kjøpte det aller meste på markedene, bortsett fra Bikiniene, de ble kjøpt i en butikk.

 

Det er så mye fint på markedene her, og det villeste er at de har vesker her, som er SÅ like de hjemme, til en tiendedel av prisen. Jeg har to stråvesker fra før, fra Norge, så jeg kjøpte ikke (den på bilde er min fra før, du finner den HER). Janne kjøpte en supersøt rund liten veske, nesten helt lik som jeg har fra før, som jeg kjøpte for alt for mye penger hjemme. Bare for gøy, dette er min veske til 999kr, Janne kjøpte samme til 150kr. Det er ganske så vilt, og så utrolig gøy at man kan finne slike små skatter på marked her🧡

I tillegg fant vi så mange fine ringer, armbånd, og smykker. Jeg kjøpte tre ringer, og et skjellarmbånd. I tillegg kjøpte jeg to skåler til smoothie, og to skjeer med en palme på toppen. De finnes med ananas på toppen også, så jeg vurderer om jeg må ha to av de også. De koster virkelig ingenting, og er så fine til smoothie bowls🧡

I tillegg kjøpte jeg en hel pakke med bambussugerør, nå er det slutt på alt av plastikksugerør hjemme hos meg. De kostet under 10 norske kroner for hele pakken, så disse må jeg uten tvil få med meg en pakke til av.

Bikiniene er så vilt fine i passformen, og man kunne miks og matche med både ulike farger, modeller og størrelser. Det er perfekt for meg, som ofte må ha en størrelse større i underdel enn overdel, og ofte synes det er fint å mikse to farger på delene. Noen som kjenner seg igjen på det eller? Det ble derfor 2 sett, og en ekstra topp, slik at jeg kan mikse dem rundt litt.

Hva synes dere om mine små Bali-kjøp?🧡

 

Smiiil, Maren 

 

5 kommentarer
    1. Omg. Der var det mye fint. Jeg ønsker meg alt det der. Bare verdt å dra dit pga det der. Love love!!!
      Klem

    2. Elsker alt!! 😍😍 En deilig tropisk inspirasjon når det snør hjemme i Norge. Fortsett å nyte turen, det ser magisk ut ✨🌴💦

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg