Mine favoritter: Treningsklær

Reklame | Annonselenker

Er det bare meg som bruker mye tid på å titte på ting på nettet i disse dager? Jeg har funnet så mye fine treningsklær, og har lyst å dele favorittene mine med dere. Det går i basic-farger, for det vet jeg at jeg får brukt. Jeg synes det ser på frest ut på andre med knæsj farger, men jeg vet med meg selv at det blir ikke brukt like hyppig som hvitt, sort, grått, beige og jordfarger.

La oss ta en titt på mine favoritt treningsklær:

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

Nelly kjører så mye ulike salg om dagen, så det er bare å ta en titt HER for ulike salg og kampanjer gjennom uken.

I dag startet dagen ordentlig rolig her, planen var å ta en løpetur på morgenkvisten, men motivasjonen sviktet helt. Så da ble det serier, lang frokost, og kaffe i sofakroken i stede. Nå skal jeg bruke tiden til å redigere et par treningsvideoer, drikke enda litt mer kaffe, også får vi se om det blir en treningsøkt i ettermiddag i stede.

Det er virkelig ikke alltid så lett å motivere seg til å trene alene hjemme. Noen som kjenner seg igjen? Jeg skal se gjennom programmene jeg har delt før (de er alle samlet i høydepunkt på Instagram) og finne en jeg synes ser litt morsom ut. Jeg delte en økt på Instagram i går, hvor man kun bruker et sett med hantler, og jobber opp og ned med repetisjoner i en pyramide. Den er skikkelig gøy, og ikke minst effektiv så sannsynligvis prøver jeg meg på den i ettermiddag. Sjekk gjerne ut økten og bli med på trening! Har du ikke vekter, så bruker du to 1,5l vannflasker. Det funker så bra💪🏼😅💦

 

Smiiiil, Maren 

 

 

4 kommentarer
    1. finner alltid bare trenings bh er uten vattering og det liker jeg jo ikke.. hvordan finner du de med ?? hvilke merker velger du på de ?

      1. Hmm, jeg har aldri brukt det, så det kan jeg ikke så mye om. Eller vent, jeg jobbet med Triumph for et par år siden, og de vet jeg hadde det! Det er et fantastisk merke, som jeg absolutt kan få god for. Change er også er fantstisk undertøysmerke som jeg vet har sportsbh´er også, så der vil du nok også kunne finne det. Google: Triumph og Change, så finner du garantert noe. Lykke til ❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg