Mine favoritter: Stay Home Goodies

Reklame | Annonselenker

I dag har jeg lekt meg litt på nettet, og samlet sammen så utrolig mye gøy til oss som uansett bare skal være hjemme i tiden fremover💗 Jeg har funnet tre artige spill, som alle er litt nostalgiske for min del. Instax kamera, som tar sånne gøye polaroid bilder. Fotoalbum du kan lime polaroid-bildene inn i, og lage en hel bok med gøye bilder. I tillegg har jeg vunnet masse deilige ansiktsmasker, deilige duftlys fra mitt favorittmerke og litt påfyll av herlige koseklær💕

La oss ta en titt på litt Stay home goodies:

Hvit kamera / Fotobok / Rosa kamera / Fotoprinter (skriver ut bildene fra din smartphone, så sykt kult. Det finnes også en app hvor du kan legge på filter osv) / fotopapir til polaroid kameraene.

Pinnespillet / Memory med kjendispar / Memory med artister og kjente sanger / Domino 

Duftlys Crisp Champagne / Duftlys Saijo Persimmon / EarPods beholder grønn / EarPods beholder sort

Foreo ansiktsmaske (forelsket meg helt i disse etter tips fra Bianca Ingrosso sin YouTube) / Lipmask / Panda-maske / Foreo Glow ansikstmaske / Petter Thomas Roth masker (alt for dyr, men sååå gode) / Tiger-maske

 

Jeg slenger på enda noen flere koseklær🧡 Jeg får virkelig aldri nok av denne typen myke, behagelige og Cozy klær. Jeg elsker den ferskenfargede fra Polo, men den er litt dyr, og derfor ender jeg nok opp med den lyse første her. Så utrolig fin. Jeg har den hvite på bilde nummer to, i sort, og den bor jeg i. Så myk og god🧡

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

 

Håper dere har det bra, og at denne torsdagen har vært så fin den bare kan❤️ Jeg føler at vi begynner å få litt dreisen på denne nye tilværelsen nå, og begynner å bli litt bedre på å holde oss hjemme.

Nå skal det snurres i gang med serie her, mens skålene fylles med litt snacks. Det har blitt litt sånn at det er helg hver dag her i huset for tiden🙈

 

Smiiil, Maren 

 

2 kommentarer
    1. Ah, den kosedressen på bilde nr. 1 ser magisk ut, og veldig fin på deg! Jeg har ødelagt kneet mitt, og går med en ganske kraftig skinne på hele foten – tror du buksen kan passe? :p er avhengig av at den er ganske vid, og helst relativt stretchy, haha!

      1. Hmm det er vanskelig for meg å si, men en jeg VET passer uansett er den nummer 4 i nederste bolk. Den hvite. Den har jeg i sort, og den er super strechy og mega digg. Så den i sort, eller hvit anbefales sterkt ❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg