Min mandagsplan

Hei mandag🌸 I dag våknet jeg opp og fikk bare lyst å ha en skikkelig produktiv foto og oppskrift dag på kjøkkenet. Så nå skal jeg gå en lang tur med Leo, og muligens en kjapp liten joggetur selv, så er det fullt fokus på å lage gode, sunne, inspirerende og spennende ting på kjøkkenet. Jeg har 3 oppskrifter på planen, og gleder meg til å sette i gang.

Serie på macen på kjøkenbenken, en stor kaffekopp, og bare kose meg💗

Det er faktisk litt overskyet i Kristiansand i dag, og selv om det er litt stygt å si det, så synes jeg det er litt deilig. hehe. Når det er så fint vær å vil jeg bare være utendørs hele tiden, og skyver på alt som burde gjøres her hjemme. Så i dag skal overskyet vær utnyttes til det fulle.

Hva skal dere fylle denne mandagen med? Hvordan er situasjonen din nå, er du tilbake på jobb eller fortsatt hjemme?🌸

 

Smiiiil, Maren 

 

 

12 kommentarer
    1. Enig, en sånn dag er deilig av og til. Her har jeg våknet etter nattevakt, og regn. Regn er perfekt i dag. Så ingen pause fra jobb her. Blir litt handling, og så får vi se om jeg trener litt å, inne. Og serie titting.

      Klem

    2. Jeg er fortsatt hjemme💕 Dagen startet med en rolig løpetur i skogen etter frokost : og jeg må bare si at det gjorde meg lykkelig💕 Frisk luft, regn i luften og natur💕 Takk💕 Ønsker deg en nydelig dag og uke, Maren💕

    3. Må bare si at du har vært en av mine favorittbloggere i flere år, og syns det er fantastisk at du tross situasjonen vi er i, fortsatt klarer å lage like mange inspirerende blogginnlegg som før! 🙂
      Jeg er i permisjon nå, da jeg har termin om to uker, så syntes dagene går veldig sakte. Da er det supert at mange bloggere fortsetter å inspirere og skrive gode innlegg slik at jeg har noe å bruke tiden min på <3 Håper du har en fin mandag! Stor klem <3

    4. Høres ut som en fin dag😍 Jeg har vært ute i skogen hele arbeidsdagen, jobber i barnehage. Så det var godt å komme hjem og inn😅 Hadde planer om en løpetur men det ble heller sofaen med pledd og sjokoladekake😂🙈 Jaja, ny dag med nye muligheter i morgen🤗

    5. Haha, heilt einig! Var herleg å kome heime frå jobb idag og kunne tilbringe ettermiddagen inne😅😇

      1. Det er fra NA-KD, hadde en rabattkode, men den er utgått nå dessverre. Men du kan jo alltids teste, kanskje de har glemt å ta den vekk. hehe. erdvik15 var koden❤️
        link til skjørt: https://www.na-kd.com/en/na-kd/denim-mini-skirt-blue?utm_source=influencer_np&utm_medium=Tall_NO&utm_campaign=marenerdvik
        Link til genser: https://www.na-kd.com/en/misslisibellxnakd/bubble-sleeve-knitted-sweater-white?utm_source=influencer_np&utm_medium=Tall_NO&utm_campaign=marenerdvik

        ❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg