Min lørdagsplan og en liten takk

Reklame | annonselenker

Heii fine venner🌸 I dag startet jeg dagen på jobb, for å øve på et nytt program. Jeg skal nemlig ha en helt ny time fra og med neste uke, og den timen er BAKKEINTERVALLER. Jeg gleder meg så vilt mye!! Jeg hatt løpetimer det siste året, men bakke-intervaller har jeg ikke hatt så mye av. Steike som jeg gleder meg til å kjøre knallharde, rå-effektive og vilt gøye motbakkeløp hver eneste tirsdag fremover.

Etter løpingen dro jeg rett på IKEA for fikse enda litt mer ting til kontoret, så videre på kontret for å jobbe litt. Det er så deilig å utnytte et par timer av helgen til jobb, det gjør at uken starter bedre. Nå er jeg hjemom en liten tur for å dusje og skifte, så er det familietid resten av dagen💗

 

Kosedress HER (koden MAREN25 gir deg 25% kun ut denne lørdagen)

Denne helgen er handler bare om å slappe av, kose seg og lade opp til en ekstremt hektisk uke. Nå går startskuddet med full timeplan på senteret jeg jobber og det kribler i hele kroppen etter å komme i gang. Jeg elsker å trene andre, og fryder meg over at jeg endelig skal få lov å kjøre flere løpetimer, Metcon-timer og Bootcamper fast hver uke.

Jeg håper dere har en nydelig helg, og at livet smiler på alle måter🌸 Dere har blitt så mye mer aktive i kommentarfeltet om dagen, og det betyr så mye for meg!! I disse dager hvor blogger etter blogger legger ned, så betyr det mye for meg å se at dere fremdeles er her hos meg💗 Tusen takk💗

 

Smiiil, Maren 

 

 

8 kommentarer
    1. Takk for at du fortsetter å blogge og sprer så mye glede i alle dine kanaler !! Ha en nydelig helg, Maren💛💛

    2. God helg Maren😊 Den kosedressen har eg hatt lyst på så lenge så nå slo eg til med rabattkoden! Kjempefornøyd med det😃❤

    3. Ha en fin helg <3 Du sprer mye glede!
      En liten ting jeg tenkte på var at det hadde vært gøy om du hadde "bildene som ikke kom på bloggen". Elsker den spalten!! haha :')

      1. men jeg er ikke en sånn blogger som har fotoshoot til bloggen😅 så de bildene jeg tar havner på bloggen 😂 men skal prøve å ta meg litt sammen på bilde-fronten. Takk for tips ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg