Min jul i bilder

Jeg logger litt av her på bloggen i julen, men jeg forsvinner ikke helt. Jeg sjekker kommentarer, og jeg titter innom med små oppdateringer til dere❤️ Her går det i julemat, pepperkaker, riskrem, julefrokost og enda mer julemat. Jeg koser meg med familie, lave skuldre og god tid.

Jeg ser både julefilmer, og serier, leker med tantebarn og lever generelt et liv i slow motion. det er fint🎅🏻✨ Jeg har ikke hatt med meg kamera en eneste gang i julen, men mobilen er med, så jeg har knipset litt fra min jul så langt.

Som dere ser er det mye selskaper, mat og familietid. Jeg tenker å fortsette med dette ut dagen og kvelden i dag, også blir det litt mer aktivitet igjen fra i morgen av. Jeg har en utrolig kul økt å dele med dere, som jeg gleder meg til å legge ut. Hvordan har du det med trening i julen? tar du deg helt fri et par dager, eller trener du jevnt gjennom alle juledagene?

Uansett hva du velger å gjøre, så håper jeg du koser deg, og har en fin jul på alle måter❤️

 

Smiiil, Maren 

 

1 kommentar
    1. Så fine bilder 😊Jeg trener mer i romjulen, nå har jeg tid til det og koser meg med å ha mulighet til trening 💪 Nyter også mye god mat og godteri 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg