Min hverdagsgarderobe

Reklame | Annonselenker Nelly

Jeg har vist litt mer hverdagsklær i det siste, og det er så gøy å se at dere synes det også er gøy. Flere spør ofte hvor ting er fra, så nå har jeg satt sammen et blogginnlegg med flere av mine hverdags-favoritter til dere🧡

Jeg går som oftest i en jeans, med en hvit basic T-skjorte og sneakers. Jeg elsker en oversized skjorte, eller en strikkegenser med lyse litt retro jeans til. I det siste har jeg blitt helt forelsket i typiske mom-jeans, og jeg kan ikke huske sist jeg bruke Skinny-jeans.

Rutete skjorte / Sorte Adidas sneakers / Lys cord-skjorte / Grå t-skjorte / Hvit-tskjorte / Fila sko / Levis Jeans

Kosedress / Adidas hvite sneakers / Mom-jeans denim / Mom-jeans lys / Cord-Skjorte / Strikkegenser

Strikkegenser grønn / Hvite sneakers / denimjakke / Sort skinnkjole / Lys strikkegenser 

Flere av klærne jeg har linket til her, er det jeg har hatt på meg og vist dere de siste dagene. Jeansen jeg helst går i, er akkurat den jeansen jeg har linket her. Skjorten jeg viste på story på Instagram er den jeg har linket her, det samme gjelder den grå t-skjorten og skoene. Jeg har Str M og 38 i klærne og føler de er true to size, i Adidas skoene har jeg 39 og 1/3 (bruker vanligvis 39).

Jeg har nok en veldig basic stil, men det er sånn jeg trives! Gode baseplagg passer til alt, du blir ikke lei, de kan kombineres med det meste og de varer lenge. Håper du fant noe du liker🧡

 

Smiiil, Maren 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg