Min hverdags-stil

Reklame | Annonselenker

Det tikker med jevne mellomrom inn litt spørsmål om min hverdags-stil, og det synes jeg er så gøy🌸 Jeg deler jo absolutt mest treningsklær og ikke like ofte vanlig tøy, så når jeg først gjør det er det veldig stas at dere liker det.

I dette innlegget har jeg samlet noen av mine favoritter når det gjelder hverdagsklær. Topper, jakker, gensere, koseklær, jeans, skinnbukse og sko💗 Alle klærne er linket under bildene.

1.Kosedress HER. 2. Blazer HER. 3. Skinnbukse HER og hvit cardigan HER.

4. Mintgrønn kosedress HER. 5. boblejakke HER. 6. Kosedress HER

1.Hvit cardigan HER. 2. Sort langermet genser HER. 3. Jeans HER.

4. Foret vintersko HER 5. Kosedress HER. 6. Hvit topp HER

 

Nå skal jeg legge bort macen etter en av de mest hektisk arbeidsdagene på lenge. Det langes hjemmetrenings-programmer til en hel haug av kunder, endring i rutiner på treningsenteret jeg jobber på, og samfunnet på vei inn i ny lock down. Hjelpes for en dag. Nå blir det en god kveldsmat, og film i armkroken til kjæresten. En liten time out fra hverdagen rett og slett😊

Håper du får en koselig kveld, hva enn du fyller den med❤️

 

God klem fra Maren 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg