Min hverdag i bilder

Jeg elsker foto, og ikke bare den typen perfekte bilder, tatt med kamera og redigert i proffe programmer. Nei, jeg elsker snapper, bilder tatt i farta, minner lagret på telefonen, fra øyeblikk man gjerne vil huske. I dag satt jeg å sveipet litt på telefonen, og det ligger jo så mye der som aldri kommer på bloggen.

I dag har jeg lyst på dele noen snapshots fra telefonen min fra de siste dagene:

Jeg har delt denne typen hverdags-snaps før, og det har dere likt skikkelig godt. Håper dere synes det var gøy denne gangen også❤️ Jeg følte det var litt mye vin der nå, men det er altså fra én kveld, hehe. Min bestevenninne fikk vite på torsdag at hun blir doktogradstipendiat på et super spennende forskningsfelt, og det måtte vi feire. Det andre bildet av vin er noen skjønne jenter som koste seg med vin til lunsj, jeg hadde iskaffe. hehe.

Nå er det lørdagskveld, og jeg er hjemme alene i leiligheten, rett og slett for å jobbe og rydde. Så kjedelig, men også så nødvendig. Min jobb har ingen begrenset arbeidstid, og det finnes ingen som sveiper innom for å rydde og vaske leiligheten. Så da må det tas når det trengs, og akkurat nå trengs det noe helt enormt – selv om det er lørdag.

Nå skal jeg ha en intensiv time rydding, før jeg skal kose meg med litt snacks og noe gøy på tv, mens jeg pusler litt med bilderedigering på dataen. En finfin lørdagskveld synes jeg😍

Håper du nyter helgen din❤️

 

Smiiiil, Maren 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg