Min hverdag gjennom telefonen

Heiii og god søndag venner🧡 I dag fikk jeg lyst å lage et innlegg som jeg gjorde for en stund tilbake, og som mange synes var litt gøy. Et innblikk i min hverdag, via snapshots fra min telefon.

Små hverdagsøyeblikk knipset med telefonen, noe er delt på story, og noe har ikke vært vist i det hele tatt. Her kommer en samling av små glimt fra min hverdag med masse mat, litt trening, hjemmekos, sosialt, kos, jobb ++++

Her er det endel bilder som noen kanskje har sett på story, men hvis du ser litt ekstra godt, så er det mye her som ikke er delt med andre enn kun venner også. Hehe. Fint å bjuda litt på, det var på tide❤️

Ha en deilig søndag mine venner. Her brukes dagen til tur i skogen, online kunder og oppladning til en ny og hektisk uke. Hva står på din plan denne søndagen?

 

Smiiiil, Maren 

 

7 kommentarer
    1. Åå, dette var gøy å se fine Maren 😍 håper du fortsetter med dette, samt vloggene dine, det er så gøy å følge deg!
      Ha en super fin dag❤️

    2. Veldig gøy innlegg!! Ha en fin dag og bra uke<3 På min plan for dagen står skolearbeid, trening, tilberedning av god mat og ellers bare avslapning før en ny travel uke:))

    3. Det var gøy og fint innlegg. Her er det snart nattevakt..! Kjenner at det er tøft nå med turnus, skal ha 3 nattevakter nå..Men først skal jeg se sen nyeste episoden av wahlgrens verden.
      Ha en megskos søndag

    4. Jeg synes det er veldig koselig med sånne type innlegg. Det føles mer ekte og autentisk <3

      Jeg lurte forresten på om du har noen gode tips om steder å se og ting å gjøre i Kristiansand og nærområdet?
      Mannen min og jeg skal på en episk roadtrip neste måned. Vi starter fra Ålesund med Kristiansand som endestasjon! Vi tenker å kjøre fra Gamle Skudeneshavn på Karmøya til Stavanger (og kanskje en tur på Preikestolen) for så å følge kysten mot Kristiansand. Vi er veldig laidback og chille på tur, og liker ikke å overplanlegge. Men om du har noen gode tips til enten fjellturer, skjulte pærler eller skjermede strender så tar vi gledelig i mot det <3

      Ønsker deg en fortsatt finfin søndagskveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg