Min helg i bilder

Hei og god søndag venner❤️

Jeg har ikke glemt at jeg skal dele intervaller med dere i dag, det kommer litt senere i dag. Nå vil jeg først bare dele noen av bilene fra mobilen min denne helgen. Det har egentlig vært en litt kjedelig helg med mye jobb, MEN for å kompensere for mye stillesitting så har jeg hatt noen magiske turer ute, de aller fleste av dem i soloppgang, bitende kulde og helt fantastisk vær.

Ta en titt på et lite utvalg fra kamerarullen min:

Ha en deilig søndag mine venner☀️ Jeg gleder meg til å titte innom dere igjen, og dele litt løpe-inspirasjon senere i dag!

 

Smiiii, Maren 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg