Min handlepose

Nå er det lenge siden jeg deler handleposen min, og da er det på tide igjen. Det er alltid mye spørsmål rundt kosthold her på bloggen, så hva er vel da bedre enn å dele innholdet i gårsdagens handlepose.

Jeg synes det er gøy å handle mat, og koser meg med det. Jeg vet at veldig mange ikke er enige i den uttalelsen, og synes matvarehandling er stress. Jeg har alltid likt det, og i tillegg liker jeg så godt synet av et kjøleskap som er fylt opp av sunne, friske, gode råvarer.

Jeg er veldig glad i frukt, grønt og meieriprodukter, noe som også er representert i min handlepose. Ut fra denne handleposen kan jeg lage taco, kyllingsslaat, lompepizza, pirzzaboller (har havregryn og bakepulver fra før), omelett, grønnsaker med dipp, fruktfat, kaffe latte, marenskåla med frukt, bær og meieriprodukter, og masse digg sunn snacks.

Jed hadde ikke et helt tomt kjøleskap fra før av altså, hadde jeg hatt det så måtte denne handleposen inneholdt noen flere til jeg alltid må ha tilgjengelig. Mine favoritter, for utenom det som er her, er: kalkunskinke, havregryn, knekkebrød, grovt brød, saft, laks, søtpotet, mais, salsa, ris og pasta.

Dette var litt om mine favoritter, og mine faste matvarer som ofte blir med meg hjem fra butikken. Nå har jeg lyst å høre hva deres must-have på kjøkkenet her. Fortell meg 5 ting du alltid (eller ofte) har hjemme❤️

 

Smiiiil, Maren 

 

14 kommentarer
    1. Hei Maren!

      Jeg ville bare legge igjen en kommentar og si at du er en stor inspirasjon for meg<3 Jeg har lest bloggen din i maaange år og jeg får alltid en good feeling av bildene og teksten du skriver. Jeg møtte deg på Shape Up weekend i helgen. Det som kanskje inspirerer meg mest er hvor sprudlende og glad du er i virkeligheten, ikke bare slik det ser ut som på bloggen! Tusen takk for alt du deler og for at du får meg til være den beste versjonen av meg selv. Stå på videre!

      klem,
      Adele 17 år

      1. Åå men skjønne du – for en melding å starte fredagen med. TUSEN TAKK🧡 Så herlig at du sitter med det samme inntrykket etter å ha truffet meg i virkeligheten også – det betyr så mye for meg. jeg ønsker jo at bloggen skal være helt meg, så det var veldig veldig koselig å høre. Hadde du en fin helg på shapeup weekend? Jeg synes det var SÅ gøy🧡🧡

        Tusen takk for at du skrev denne meldingen Adele, du gjorde dagen min. og takk for at du er så fin! Jeg heier på deg😄❤️

    2. Du er herlig. Her er fem ting jeg alltid har:
      – Egg
      – Cottage Cheese
      – Havregryn
      – frukt
      -grønnsaker

    3. Har alltid dette tilgjengelig
      Fiskekaker
      Egg
      Skyr/yoghurt/kesam
      Salsa-bruker det på alt fra pasta til omelett
      Grønnsaker: varierer med ALLTID løk og ofte squash eller aubergine
      –kolmer langt med det!!

    4. Artig å se handlekurven din, du inspirerer til å ta sunne og gode valg i hverdagen 🙂 Samtidig at du er god å vise balanse, og det er så flott! For hva hadde live vært uten litt smågodt og sjokolade : D
      Mine 5 must-have: cottage chees, vanilje kesam, egg, Pepsi max og havregryn (+ frukt og grønt). De 5 har jeg alltid hjemme 🙂 Ha en fortsatt fin torsdagskveld 🙂

    5. Du svarte aldri på hvilke
      merke det rosa skjørtet du hadde på ferie var fra. Flere som spurte!!Du sa det var utsolgt. Kan hende noen andre har det . Hvorfor ønsker du ikke å svare på det?
      Er det fordi du vil tjene penger på det ved å legge det ut som annonselink??

      1. Jeg har bare glemt det – beklager! Skal sjekke merket så snart jeg kommer hjem i dag – det er fremdeles utsolgt på Nelly og miinto, og alle steder jeg har sjekket. Veldig koselig du synes skjørtet er så fint, men la oss holde en god tone likevel😅 Kan tipse om at en venninne som jobber i Samsøe Samsøe sa at de har mange som ligner. Så det kan du sjekke ut i mellomtiden.

    6. Så mye godt, namm 😍😍

      Ting jeg alltid har i kjøleskapet er frukt/grønnsaker, cottage cheese, joghurt, skinke og ost 😍 Og har alltid sjokolade og havregryn i skapet 😂❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg