Min handlepose og fredagsplanen

God fredag fine venner❤️ Endelig helg, og endelig en kveld helt uten planer. Ikke misforstå, jeg elsker hverdager med mye på planen, og jeg storkoser meg med sosiale kvelder, men av og til er det litt deilig å bare koble helt ut og nyte litt egentid. Jeg er forresten ikke alene, Leo er tilbake hos meg igjen, og alt jeg vil er å ligge på sofaen sammen med han.

Jeg har delt handleposen min med dere flere ganger tidligere, og jeg vet mange synes det er gøy. I dag inneholder posen min veldig mye forskjellig, og egentlig mest påfyll av ting. Jeg har handlet litt jevnt gjennom hele uken, så det trengtes ingen stor handel før helgen. Jeg har handlet inn til å lage pizza, litt frukt, bær, grønnsaker, og snacks.

Jeg har fått oppskriften på en fantastisk god pizza jeg fikk servert på onsdag. Nå skal jeg prøve å lage den i helgen, og selvfølgelig dele den med dere❤️. Bunnen er laget på tre ulike typer mel/gryn, og jeg håper virkelig jeg kan få den like godt som den jeg fikk servert – da har dere alle en magisk pizza-oppskrift i vente.

Nå skal jeg fullføre min julefilm-liste, slik at den er klar for å deles med dere i morgen. Deretter skal macen legges langt vekk, og Leo og meg skal krype opp i sofaen med popcorn, Pepsi Max og sjokoladeis. I kveld er det kosekveld, bare oss to, og jeg gleder meg sånn.

Hva gjør du denne fredagskvelden? 

 

Smiiil, Maren 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg