Min første YouTube: Test av isnyheter

Gratulerer med kvinnedagen alle flotte kvinner🧡 Det måtte jeg få lov å si først, også skal jeg komme til det denne innlegget egentlig handler om, nemlig iskrem.

Husker jeg at jeg delte for en liten stund tilbake at jeg fikk lov å gjeste Andrea og Morten sin YouTube-kanal? Nå er videoen ute, og jeg har gledet meg så til å dele den med dere🧡 Etter jeg la ut at vi skulle teste en hel haug av is-nyheter tok det helt av med spørsmål om hvor alle isene var fra, og hvordan de smakte. Alle isene, bortsett fra én er fra Hennig-Olsen is, og vi kjøpte alle isene på Meny.

 

Det var så gøy å få lov å være med på denne testen, som selvutnevnt iskrem-ekspert følte jeg få kunne passet bedre, hehe😍 Jeg tror jeg skal la videoen tale for seg, om hvordan alle isene var, men jeg kan si såpass at det var en meget velsmakende og fin opplevelse.

Enjoy folkens, og del gjerne dine erfaringer med Hennig-olsen isene i kommentarfeltet. Jeg regner med flere har fått med seg resultatet av det magiske samarbeidet mellom Hennig-Olsen is og freia! Her kommer videoen:

Husk å abbonere på kanalen til Andrea & Morten, de legger ut så utrolig mye gøy, og er så flinke🧡

Dette er min første YouTube-video så dere må gjerne gi meg et par ord om hvordan dere synes det var. Både ris & ros tas i mot med stir takk, kom med det🧡 Det er jo den veien mange går nå, så kanskje jeg må vurdere om vlogging (video-blogg) er noe jeg må kaste meg på.

Hva tenker dere, hadde dere synes det hadde vært gøy med mer video og YouTube? eller holder det med blogg, snap og Instagram? Spent på å høre deres tanker!

 

Smiiil, Maren

 

12 kommentarer
    1. Så gøy at du var med i videoen! 😀 Jeg har tenkt på det flere ganger at jeg håååper du hiver deg på YouTube!!! 😀 Håååper det! <3

      1. Ååå blir så glad for at du sier deeet🙏🏻❤️ Synes det virker sykt skummelt!! men gøy også😄😄
        Hav ville du helst at jeg vlogget om da? kun trening, eller litt av alt i hverdagen? noen spesiell ønsker?

        1. Veldig gøy med hverdagsvlogger, alt fra trening, turer, matlaging, jobbing osv!! Bare ta oss med på dagen din<3

    2. Hadde vært så gøy om du kastet deg på youtube 😍 Synes du klarte deg så bra i is-videoen 👏🏽 Har selv testet melkesjokolade-isen på boks og mochi. Elsket melkesjokoladen, så ser ut som jeg må teste Japp neste gang 😄 Mochi´n derimot, likte jeg virkelig ikke. Ble helt feil med den rare deigen som var rundt 😂

      1. Haha jeg skjønner hva du mener😂 Mochi var sykt spesielt, men samtidig ganske digg. Hehe. Er nok ikke noe jeg kjøper igjen med det første, men synes de var ganske kule. Som sagt i videoen, kule til en spesiell anledning 🧡🧡

    3. Skjønne deg ❤️

      Jeg tenker du skal gjøre det som er riktig for DEG, og ikke hva alle andre mener du bør gjøre eller ikke 😊

      Du er du, og du er super flink 🤩

      Heier på deg ❤️

      Stine

    4. Veldig gøy!😅 Dette må du gjøre mer av! Altså Youtube og vlogging – gjerne både trening og litt av alt i hverdagen!😍 Når det gjelder isen, så skal definitivt Nude smakes! Japp vet jeg ikke om jeg tør å smake på – ELSKER Japp, så redd det kan bli FOR bra…😋🙈

    5. Så gøy med video! Skjønner du syns det er flaut, men du var jo supernydelig og veldig flink! Du kan jo for eksempel filme fra kjøkkenbenken, trening og hva som helst annet 🙂

      1. Så utrolig koselig sagt🙏🏻❤️ tusen takk snille du😊😊 ja ikke sant, det er det som er planen tenker jeg. Filme fra trening, mat, oppskrifter, treningreiser, reiser generelt, hverdagsliv, challenges, test av sunne matvarer feks ++++

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg