Min beste venn inn i høsten

Reklame | Good for me

Heii og god tirsdag mine venner. Jeg sitter her å koser meg med bildene fra et cafebesøk jeg hadde i Oslo i helgen. Jeg var veldig tidlig ute til en avtale, og rakk derfor å sette meg ned her, senke skuldrene, og virkelig kose meg med litt egentid.

Har dere sett en så deilig smoothie bowl som dette her? Det er en acai bowl fra Raw Oslo. Sammen med min Golden milk, og superdigge Acai bowl så hadde jeg to Vegamin D fra Good For Me.

Nå er høsten her, og selv om jeg elsker denne årstiden, så er det ingen tvil om at det påvirker energien min at det blir mørkere, og mindre sol. I høst og vinter-halvåret passer jeg alltid på å få i meg vitamin D. Det er verdens enkleste ting, Good For Me har nemlig Vegamin D som smaker som godteri. Det er jo en liten fest å spise en av disse daglig.

Dette er Norges første veganske Vegamin D gummy, de smaker ananas og er super gode. Vitamin D dannes i kroppen når huden utsettes for sollys. Siden sola den viktigste kilden til vitamin D, omtales det ofte som “solvitaminet”. Problemet i Norge er at vi bor i et område med lite tilgang på sol utenom sommeren, og mange nordmenn kan derfor ha utfordringer med å få i seg nok vitamin D. Vitamin D er essensielt for mange av kroppens prosesser: Det bidrar blant annet til å opprettholde normal muskelfunksjon, et fungerende immunforsvar og tannhelse.

Vitamin D bidrar blant annet til:

☀️ opprettholde normal muskelfunksjon

☀️ opprettholde immunsystemets normale funksjon

☀️ normale kalsiumnivåer i blodet

☀️ opprettholde en god tannhelse

☀️ opprettholde et sterk skjelett

☀️ normalt opptak av kalsium og fosfor

Jeg har nå mulighet til å gi dere 50% rabatt på første boksen. Du får den da for kun 99kr. Klikk HER for dette supre tilbudet☀️

Sunn og næringsrik mat, nok søvn, og påfyll av Vegamin D = oppskriften på en energisk og fin høst🧡 Klikk hjem en boks med deilige Vegamin D gummies i dag. Jeg tror nesten jeg kan garantere at du vil like dem!!

 

Smiiil, Maren

 

 

3 kommentarer
    1. Elsker høsten, men det er noe med sola ass. Derfor passet det bra at jeg i går booket en ukes tur i oktober november til 30 varmegrader. Det blir diiiiiiigg. Klem

        1. Dubai 🙈 det virker så fint der. Skal reise for å nyte livet, ikke for å redde verden, for jeg vet at det er et omdiskutert sted!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg