Min aller første vlogg

I dag dere, i dag debuterer jeg på YouTube og jeg kjenner i hele meg at det er litt ubehagelig🙈 Jeg som synes det er så flaut og kleint å snakke til kamera, har skravlet meg gjennom en 18 minutters video til dere. Jeg har, som jeg også sier i vloggen, så utrolig lyst å dele enda mer med dere, ta dere med på mer av min hverdag, vise treningsøkter på en mye bedre måte, lage mat sammen med dere, og så uendelig mye mer, og nå har jeg da endelig turt å gjøre akkurat det.

Dette er min aller aller første video, min første vlogg som jeg  filmer alt selv, klipper og redigerer alt selv. Det er lov å være ny, men det er uvant å være så utenfor komfortsonen som det jeg er nå. Jeg har lært meg noe nytt, men som alt annet man gjør for første gang, så må det må øves på, før man blir god.

Så ja, her kommer den første vloggen dere, jeg har tatt dere med gjennom gårsdagen, med morgenrutiner, en treningsøkt, pakke levert på døren, luftetur i naturen, og svart på spørsmålsrunde – med de spørsmålene som ikke kom med på den skriftlige versjonen.

Ingen vei tilbake nå, her kommer min aller første vlogg:

 

Håper dere liker den🧡 Alle tilbakemeldinger sette stor pris på, men vær så snill å ikke slakt meg totalt, jeg er helt ny på dette🙏🏻

 

Smiiiil, Maren 

 

32 kommentarer
    1. Så gøy å bli enda bedre kjent med deg og hvordan din hverdag er. Du virker som en utrolig blid og hyggelig jente! Håper du fortsetter å vlogge fremover 🙂

    2. OMG du er jo bare så skjønn og positiv😍 Likte veldig godt vloggen din, du stråler❤️ Jeg ser vanligvis ikke vlogger bloggere legger ut fordi jeg ikke har tid eller orker å se gjennom en hel video, men i disse coronatider har man jo all tid i verden og jeg synes du klarte deg veldig bra! Du er en herlig person å følge på some uansett!❤️

      1. Nei men ååå, så koselig ❤️❤️🧡😊😄 Tusen takk!! Denne ble litt ekstra lang, alle blir nok absolutt ikke så lange🙈 men så gøy at du så på den, og likte det. Så lettet, og glad nå😅

    3. Det var en kjempegøy å se. Og så gøy med en ny person i livet ditt😍 Du er så positiv, sjarmerende og blid at man blir i godt humør av å se på deg!! 😊 gleder meg til flere vlogger🙌🏼

    4. Yes!! Så gøy 😍🙌 Gleder meg til fortsettelsen!! Du er så herlig. Og føler meg litt stolt av deg (!?) – høres sikkert helt crazy ut siden jeg ikke kjenner deg engang, men måtte bare si det likevel 😂 Heia deg 🙋‍♀️

      1. Ååå det var nydelig sagt❤️ Tusen tusen takk🙏🏻 Du er en herlig person, det kan jeg si basert på denne kommentaren, uten å kjenne deg. Tusen takk, og en lang god klem til deg 😊😊😊

    5. YAAAA! 😍
      Endelig! Føler jeg har mast på deg angående vlogs 😂 dette var veldig gøy og du e superflink ❤️ gleder meg til fortsettelsen! Forresten veldig gøy å se hvor fnisete og glad du ble når du svarte på spørsmålet om at det var dekket på til to😍
      Digital klem ❤️🤗

    6. Dette nailet du! Så morsom vlog, syntes du var overraskende naturlig på vlogen og fikk ting til å flyte. Håper virkelig du fortsetter med dette🤩 Du virker som en så herlig person😍

    7. Synes denne var kjempebra! Gøy og se litt mer av hverdagen din på en litt annen måte enn man får gjennom bilder 😊👌🏻

    8. Dette var gøøy! Koselig og morsomt å følge deg i hverdagen <3 Fortsett med vlogger. Du er såå herlig 🙂
      (Passe lengde på filmen også, liker når de er på rundt 20 min).

    9. Ojjj, så bra du gjorde dette, Maren! 😀 Kjempe fin vlogg! Gleder meg til mer! Så tøft av deg å ta steget! Meget forståelig at det va litt skremmende! Hadde ikke tort selv, så! 😉 Det som er så fint med videoer, er at vi får se og høre hvor positiv, godhjerta, hærlig jente du er! Love it! Hurra for deg! Stor klem! <3

    10. Tusen takk for et gledelig avbrekk i en ellers merkelig hverdag! du er så flink, håper du fortsetter med dette 😀 <3

      1. Det er absolutt målet❤️ Dette vil jeg gjøre fast. Både videoer og vlogger (typisk følg meg en dag eller gjennom uken). Akkurat nå er kanskje problemet mest å lage innhold, når jeg så og si kun er hjemme. men det skal nok gå 💪🏼😊🧡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg