Min aller beste smoothie-oppskrift

GREEN SMOOTHIE 

Jeg delte denne deiligheten av en smoothie i en YouTube-video, men har lyst å dele den med dere her også. Den er enkel å lage, og smaker helt himmelsk.

Du trenger:

🌿 1 banan (jeg brukte både litt frossen og litt fersk)

🌿 En god håndfull frossen mango

🌿 En håndfull spinat (fersk eller frossen)

🌿 1/3 av en agurk & 1/2 avokado 

🌿 2 dl mandelmelk 

🌿 2 ss vaniljeprotein

🌿 En skvis lime eller sitron

🌿 1/2 – 1 ts kanel

🌿 Et kvis flytende honning 

 

Slik gjør du:

Kjør alle ingrediensene i en blender, og server🌱 Smakene i denne smoothien er helt nydelig, og næringsinnholdet er virkelig bra. Denne er min all time favorite når det kommer til grønne smoothier.

Husk at du alltid kan endre litt ut fra egne preferanser. Har du kun frosne ingredienser så bruker du det, har du ferske så bruker du det. Har du sitron tar du det, har du lime så er det like bra. Ikke tenk at oppskriften er skrevet i sten, du kan endre den helt etter slik du selv ønsker🌿

Dette er en smoothie dere faktisk bare må smake, den er så god. Så liker jeg så godt at den er knall grønn, det føles som jeg drikker noe skikkelig sunt og bra for kroppen – og det er den jo. Denne smoothien er smekkfull av godsaker. Jeg synes du skal unne deg selv denne🧡

 

Smiiil, Maren 

 

5 kommentarer
    1. Hei du e veldig flink å legge ut videoer om trening og mat 😊
      Jeg liker å følge bloggen din😊
      Jeg skulle skrive her men skreiv vist til snappen din😊
      God påske til deg og hunden din🐣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg