Middagstips: Kyllingwok med nudler

I går ble jeg inspirert av en venninne til å lage en rett med kylling og grønnsaker, jeg hadde ikke de ingrediensene hun hadde brukt og måtte bare trikse litt med det jeg hadde tilgjengelig. Resultatet ble helt magisk, og faktisk en av de beste middagene vi har spist på lenge. Dette kommer til å bli en fast ukentlig middag hos oss. I tillegg til at det er så sunt og næringsrikt, så var det utrolig enkelt å lage.

Oppskriften skal jeg selvfølgelig dele med dere❤️

Beklager dårlige mobilbilder, jeg hadde ikke trodd denne retten skulle bli så vilt god som den ble, og hadde derfor ikke tenkt å dele den. Så dere får se bort fra kjipe bilder – det viktigste er at dere får oppskriften.

Du trenger:

  • Kyllingfilet (jeg hadde ferdig strimlet)
  • Lett marfløte
  • Brokkoli & gulrøtter
  • Fullkornsnudler
  • Krydder (jeg brukte salt, pepper og Natvigs kryddermix)

Slik gjør du:

Stek kyllingen og krydre godt, tilsett matfløten og la det småkoke. Kutt opp gulrøtter og brokkoli, og tilsett det i pannen. Kok nudler, hell av vannet, og rør nudlene inn sammen med kyllingen, grønnsakene og matfløten. Smak til med krydder, og server.

 

SÅ utrolig enkelt og så vanvittig godt. Denne er jeg helt sikker på at dere kommer til å like❤️

 

 

Smiiil, Maren 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg