Miami Smoothie Bowl

Reklame | Nocco

Jeg har laget en super-frisk og deilig sommersmoothie, og den må jeg bare få delt med dere med det samme. I dag koste jeg meg med den før trening, for den inneholder jo nemlig endel koffein. Den metter også faktisk litt, fordi den inneholder en god del protein også. Smaken er helt nydelig, skikkelig frisk og god🧡

Du trenger:

☀️ En god håndfull frosne bringebær

☀️ En god håndfull frossen mango

☀️ 2 ss sesam vanilje

☀️ 1/2 boks Nocco Miami

☀️ 2 ss cottage cheese

☀️ Litt økologisk honning

☀️ Litt appelsinjuice

 

Den kan drikkes som en smoothie i et glass, eller lages som en bowl. Jeg elsker sistnevnte, mest fordi da kan man toppe den med så mye digg. Jeg liker også bedre å spise noe med skje, enn å drikke det. Jeg har laget den på begge måter, og bowl må nok bli favoritten.

Toppingen her er friske jordbær, blåbær, kakaonibs, havregryn og . Banan er også veldig godt å ha på, og barebells sjokoladen, kuttet i små biter. Mmmmm🧡❤️🧡❤️

Nå er jeg lurt på med en gruppetime, så det er bare å lage en ny porsjon, og komme seg avgårde. Endelig er formen god nok til å trene igjen, men jeg tar det veldig veldig med ro. Det går sakte, men jeg er i gang igjen, og det er alt som betyr noe🧡

Har du noen hyggelige planer for denne tirsdags ettermiddagen, og kvelden? 

 

Smiiiil, Maren

 

 

1 kommentar
    1. Nam! Morsomt at du lager smoothie med Nocco? Aldri tenkt på det før:)

      Jeg skal slappe av og lade opp til lang dag i morgen. Løp intervaller i sted, 8 min x 5 runder med 2 min aktiv pause (stod riktignok på siste pause da…:P). Så er ganske sliten:) pluss pollenallergi da-.-

      Ha en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg