Mer enn trening og brokkoli

God lørdagsmorgen❤️ Har du sovet godt? Hvordan starter du din lørdag? Her starter lørdagen med Leo-kos, podcast, og en diger kopp kaffe. Helt rolig, tente lys i leiligheten og lave skuldre. Så deilig!

I går var også en deilig kveld, og det slo meg at den burde deles. Rett og slett fordi jeg noen ganger tenker at min profil kan bli mye trening, sunne oppskrifter og et veldig helsefokus. Helse er mer enn sunn mat og fysisk aktivitet, helse er også gode venner, sjokolade, pizza med ekstra ost, vin, brus, sene kvelder og en god film. Helse handler om hele deg, hele mennesket, og jeg tror at for å ha en optimal helse så må man ikke være så streng med seg selv hele tiden.

I går hadde vi en så herlig kveld her hjemme, med god mat, og masse snacks i skålene. Jeg knipset et bilde med telefonen, rett og slett bare fordi jeg tror det er viktig at jeg viser litt mer av den siden siden også. Jeg trener mye, men jeg koser meg ordentlig mye også❤️

Jeg håper du får en deilig lørdag, og at du nyter helgen med det du liker aller best😍

 

Smiiiil, Maren 

4 kommentarer
    1. Nam! Satte litt pris på dette innlegget egentlig, for ja, god helse er jo så mangt. God søndag videre❤️

    2. Takk for svar😊Du er det beste mennesket i cyberspace universet(du er så dekkende for ordet HELSE❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg