Maren tipser: Ny smoothie

Se på denne godsaken av en smoothie bowl. Smoothien i seg selv er nydelig, men med en helt spesiell granula, og en god skje peanøttsmør blir den komplett.

Du trenger:

2 dl Frosne bringebær

1/2 banan

4 ss Vanilje Kesam

1 ss cottage cheese eller vanlig Kesam naturell

2 ss vanilje protein (valgfritt)

2 ss havregryn

Eple juice eller vann, mengde varierer ut fra hvor tykk du ønsker smoothien din

Kjør alt sammen i blenderen, og spe på med væske, eller litt mer havregryn og frukt/bær, hvis den blir for tynn eller for tykk i konsistensen. Hell over i en bolle, og dander med det du ønsker å toppe bollen din med.

Vanligvis så kjører jeg på med masse topping, men denne synes jeg var så smakfull og god i seg selv. Jeg har kjøpt en økologisk rawfood granola, med smak av kakao. Den var helt nydelig. Kombinasjonen sammen med peanøttsmør var helt magisk! 

Jeg er snart på vei ut døren for et morgenmøte i sentrum. Deretter skal jeg hjem for å lufte hund, før jeg sal tilbringe store deler av dagen i en workshop med et prosjekt jeg jobber med. Jeg håper å rekke en gruppetime i kveld, hvis ikke så får dette bli en jobbedag, også får treningen vente til i morgen.

Håper du får en fin onsdag🌸

 

Smiiil, Maren 

 

10 kommentarer
    1. Hei Maren
      Så fantastisk digg denne så ut! 🙂
      Hvilke merke er det på den muslien du kjøpte? Skulle gjerne kjøpt den samme!

      Mvh Guro

    2. Er vel kanskje en «yrkeshemmlighet» for bedriften, men er det noen mulighet for å sjekke om det er mulighet til å få oppskriften på raw granolaen? 🤞🏼 Den såååå kjempe godt ut! 😍😀😋

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg