Maren tester: Aktivitetspark + treningsprogram til deg!

Heii og god onsdag😄 Jeg har noe supergøy å dele med dere i dag. Jeg har nemlig lekt meg i en aktivitetspark, og når jeg først var i gang så tenkte jeg at dette var en super mulighet til å lage et treningsprogram til dere. Så i her får en hele 15 øvelser som kan gjøres i en park som dette, eller bare ved hjelp av en benk og noe å henge i.

Tar du denne sporty utfordringen?

Økten består av følgende øvelser:

❤️ Pushups

❤️ Bulgarsk utfall

❤️ Chins

❤️ Handstand pushups

❤️ Stepups

❤️ Benhev

❤️ Dips

❤️ Kaninhopp

❤️ Gående utfall

❤️ Gående planke

❤️ Hofteløft

❤️ Toes to bar

❤️ Opptrekk / kroppshev

❤️ Burpees + pullups

❤️ Situps på benk

Push-ups / armhevninger: 

Bulgarsk utfall: 

Chins / pull-ups: 

Handstand pushups ( med start fra hodestående, og spark opp):

 

Step-ups:

Benhev (mageøvelse):

Dips:

Hoppende knebøy:

Kaninhopp: 

Gående utfall: 

“Gående planke”:

Hofteløft:

Toes to bar:

Opptrekk / kroppshev:

Burpees + pullups:

Situps på benk:

Dette er treningsprogrammet, og jeg vil at du skal prøve deg litt frem med et par repetisjoner av de ulike øvelsene som oppvarming. Jogg gjerne en liten rundt også, og tøy litt lett. Deretter vil jeg at du prøver deg på 8-10 repetisjoner av hver øvelse, 3 runder totalt.

Jeg vet at du klarer det, og jeg tror du vil DIGGE denne økta! Har du problemer med enn av øvelsene så bruk hjelpemidler, for eksempel strikk på pullups, bøyde ben på toes to bar, pushups på knærne osv. Gjør dine egne små justeringer, og kjør på💪🏼😅

Heia deg, heia utetrening og heia aktivitet i sommerferien!!! Jeg storkoste meg med denne økta, og jeg tror du også vil like den. Hvis du følte 15 øvelser var litt i overkant, så del den gjerne i to. En dag tar du de 8 første, og en annen dag kan du ta de 7 neste, for eksempel.

LYKKE TIL, og god trening❤️💪🏼

 

Smiiil, Maren 

 

8 kommentarer
    1. Hei Maren:) Jeg flytter helt fra Vestlandet til Kristiansand snart og planlegger utetreningsøkter 🙂 Lurer på hvor denne parken befinner seg? Er det i nærheten til kvadraturen?

    2. hei <3
      fint og inspirerende innlegg!
      jeg bare lurte på hvordan det går på kjærlighets fronten for tiden?
      klem

      1. Hehe, detaljene rundt det tror jeg at jeg velger å holde for meg selv. Jeg er singel, og har det veldig bra. Endrer sivilstatus seg, så skal dere nok få vite det❤️ Tusen takk for fine ord🙏🏻😊 god torsdag til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg